Insomnie

Fac trupă cu pacieneții mei care se plâng că dorm puțin, la începutul nopții, pe urmă stau cu ochii în tavan până se crapă de ziuă, și melatonina, melissa, valeriana, levănțica n-au avut niciun efect.
Aferim!

Nu filmul, ci exclamația. Așa e. Când ți-e dat să nu dormi, nu adormi și pace!
Leacul contra insomniei nu e să cauți să adormi, ci să afli repede, până la patru dimineața, ce te împiedică să adormi.
După ce, cu umilință afli, îți garantez eu că dormi până sună ceasul, ne-ntors. Tu, nu ceasul.

Întrebarea firească ar fi: voi, când nu dormiți, de ce o faceți?

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, amintiri, experimente, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Insomnie

  1. abisurile zice:

    De fraiera. Da, sincer.

  2. Păi, atunci e de lucrat la fraieritate! Și la sinceritate. Că, altminteri, nu subliniai: ”Da. sincer!”

  3. sorin zice:

    cand nu dorm regret ca adormisem mai devreme decat mi-am propus. ma lupt putin cu telecomanda si adorm pe muzica .fara tv-ul functionand nu se poate dormi cu temeinicie 🙂

  4. klaus zice:

    Adorm greu si ma trezesc greu. Poate părea ciudat dar habar n-am ce e aia insomnie. Sunt o bufniță prea ocupată.

  5. ultimulunicorn zice:

    cand nu dorm, nu dorm de ganduri. prea multe, prea fara cap si coada…
    nu am descoperit butonul de on/off pt creier – ca pe el il consider principalul vinovat.

Lasă un răspuns

