Cititor

Un comentariu de-al Vasilescului, care ar fi citit moca volumul Adrianei Săftoiu, dacă i-l împrumutam eu, dar nu e posibil, fiindcă eu însămi îl citesc de împrumut, mă obligă să-(mi) pun următoarea întrebare: ce cărți citim, pe împrumutatelea, ce citim pe cumpăratelea?

Încep eu: Umberto Eco, NUMĂRUL ZERO. Cumpărat!

Un fel de leapșă, dar nu foarte dură. Dacă ați cumpărat în ultimii cinci ani o carte, mai bine să ziceți despre ea.

Bani aruncați?

Ba nu! Mi-a plăcut!

Acest articol a fost publicat în experimente, strict autentic și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Cititor

  1. krantz zice:

    Lasă-mă că am cumpărat la cărţi în ultimii 3 ani, de zici că-s vreun colecţionar obsedat. Şi pe hîrtie şi pe tabletă. Şi pe mai toate le-am programat la citit undeva mai pe la pensie. Că pînă atunci n-am timp. Fiindcă mi-am propus să citesc tot internetul. Eventual de 2 ori. Să-mi rămînă barem ceva în cap.

  2. Cumpar destul de rar carti fiindca in oraselul meu mic nu gasesc ce ma intereseaza pe mine iar pe la anticari trec mai rar. Nu (mai) citesc beletristica, adica lectura pentru suflet, ci doar carti pentru minte. Am avut si abonament la biblioteca dar nici acolo n-am prea gasit ce ma interesa. Dar atunci cand dau peste o carte pe care am cautat-o sau mi-a fost recomandata ma bucur de parca mi-as fi cumparat cele mai frumoase bijuterii.Acum citesc o biografie a lui Obama dar e atat de…romantata si electorala incat nu cred ca o voi termina, nu mi se pare credibila. Deci ce as putea afla eu interesant din „memoriile” doamnei Saftoiu? Ca secretele le tine pentru ea…

    • Și eu cumpăr destul de rar cărți noi, fiindcă sunt scumpe. Dar există în București o rețea de cărți second hand, din care poțo încropi o bibliotecă serioasă. Fie că te interesează povestea, fie că te interesează stilul autorului.

  3. sorin zice:

    nuvelele lui dino buzzati

  4. clujanu zice:

    12 scaune si vitelul de aur

  5. D. Vader zice:

    Am fost luni seara la Carrefour si am luat si doua carti. Ma dusesem sa iau niste lapte de capra dar m-am lipit si de 4 sticle de vin, ca era promotie. Am luat si de mancare, dar nu mai stiu ce. Sorici? Am luat Julian Barnes – „Iubire, etc.” si inca una de leadership, dezvoltare personala, smecherii din astea care imi trebuie mie la munca. Cand ajung acasa si dau sa o pun pe asta cu iubirea in mormanul cu Barnes, constatat ca o aveam deja. Asa ca acum am dublura. Daca e vreo fata interesata de subiectul cartii, ne putem intalni sa i-o fac cadou.

  6. psi zice:

    eu prefer cărțile cumpărate, prefer să le am eu, ale mele. 🙂 și cumpăr frecvent. acum am pe listă cealaltă carte a lui zsusak de exemplu și mă gândesc ce să pregătesc pentru vacanță (ca să stau locului la umbră, că soarele mă enervează, trebuie să am ce citi și cum citesc repede… )

Lasă un răspuns

