Minune!

Nu stau acum să vă citez ce e MINUNE în DEX. E o chestie care se întâmplă, inexplicabil. Amicul Vasilescu a dat pe blogul lui, – o minune de blog –  un exemplu despre nuș ce lacrimi pe podea, din care niște țigani au făcut Arsenie Boca reloaded și…
Îmi pare rău să recunosc că nu cred în minuni. Și nici în nostradamuși care prevestesc minuni.
Îmi pare rău că, ori de câte ori văd faciesul lui Arsenie Boca în poză, în icoană sau în minune, eu mă sparii nițel: că n-are o privire de dialog cu mine. Poate are cu alții.
Mie mi se pare că, dacă absolut toate reprezentările feței cuiva te duc cu gândul la, că dacă mai sunt paturi libere la Spitalul de pe Bulevardul Emil Racoviță, atunci cazul în speță e de spital și nu e nicio minune.

Ideea e că, doar printr-o minune am supraviețuit la ne-nebuni în ultima săptămână trăită în real  și chiar că mă declar victorioasă!

NU-mi cereți amănunte, că riscăm  să înnebunim cu toții.
Pace vouă!
Și mie…

Acest articol a fost publicat în apucături proaste la români, experimente, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Minune!

  1. ultimulunicorn zice:

    mi se pare trist sa nu credem in minuni.
    atat.

    • Iartă-mă că-ți răspund cu întârziere…
      Nu, nu cred că mai cred în minuni. Poate există câteva minuni exclusive în care cred, la mpdul foarte personal dar, în general, prefer să nu mai cred în minuni. Necrezutul în minuni te scoate din marasm.

      • ultimulunicorn zice:

        eu credeam ca pentru a le recunoaste, minunile, trebuie mai intai sa crezi in ele. cum le recunosti ca fiind minuni daca nu esti dispus sa accepti ca exista si se petrec aici langa noi? 🙂

      • Înainte de-a fi minuni, minunile sunt coincidențe fericite. Sau întâmplări fericite. Minunile sunt atunci când calculul probabilităților dă greș.
        Ca iubitor de SF, cred că Asimov decriptează în ”Sfârșitul Eternității” sensul de MINUNE. Probabil că minunea aparține unui alt calcul al probabilității, mai presus de cel cu care operăm noi.

      • Înainte de-a fi minuni, minunile sunt coincidențe fericite. Sau întâmplări fericite. Minunile sunt atunci când calculul probabilităților dă greș.
        Ca iubitor de SF, cred că Asimov decriptează în ”Sfârșitul Eternității” sensul de MINUNE. Probabil că minunea aparține unui alt calcul al probabilității, mai presus de cel cu care operăm noi.

  2. Eu cred in miracole, nu in minuni de-astea „comerciale si la moda”.
    Am in baie o gresie cu multe liniute intortocheate si obisnuiesc, cand zabovesc mai mult in „sala tronului”, sa descopar animale fantastice sau alte interpretari de arta abstracta. Ete, ma duc sa vad daca am si vreun Arsenie Boca in portofoliu! Vad eu pe urma cum il fac si sa lacrimeze…Si sa vezi apoi pelerinaj, nenica! Bineinteles, tu esti invitata gratis. 🙂

    • Și eu ”văd” expresii umane pe șifonierele din noduri de trandafir ale maică-mii. Se 50 de ani le văd.
      Dar o minune valavilă ar fi,după mine, atunci când sari în sus și rămîi acolo. Din toate punctele de vedere.

Lasă un răspuns

