Tupeu

udrea-iesire-inchisoare-daciana-ilieAdică impertinență, obrăznicie – zice în DEX.
Eu zic că, dacă peste ani, DEX-ul se va împrospăta, la definiția tupeului o să stea scris Elena Udrea. Findcă tupeul nu e doar impertinență, obrăznicie. Astea țin de un moment. Tupeul e când ești obraznic și impertinent cu bătaie lungă și respiri ipocrizie atât de inconștientă și nemăsurată, încât poți fi declarat prost la modul patologic, unde ai nevoie de pastile. Dar tu nu ești prost, doar faci pe prostul și te ții de prostia ta, a proasta.
Și, ca să explici toată situația asta în două cuvinte, zici Elena Udrea, când dădea ea conferință de presă cu gratii pe fundal, și zicea că rămâne în politică, până îndreaptă lucrurile.
Nu știu dacă ați văzut-o și, dacă ați văzut-o, ce-ați gândit, dar eu am simțit că nu mai e rost de speranță.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români, mai prost decât ai fost proiectat, mizeria umană, părerea mea, strict autentic și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tupeu

  1. D. Vader zice:

    Sa zic eu?

    • Da, zi tu, Maestre.
      Salutări și mângâieri lui Mitzy!

      • D. Vader zice:

        Multe bezele superioare şi afectate de la contesa Mitzy, iar de la cavalerii castraţi Zorro şi Ozzy, la cei prezenţi şi viitori, sănătate!

        Aşa.
        Nu poţi să conduci ceva cu adevărat plecând din poziţia de simplu particular, ne învaţă Machiavelli şi eu cred că asta e valabil şi astăzi, cu toate că lumea s-a sucit şi s-a răsucit şi chiar s-a dat şi peste cap de trei ori de atunci încoace. Oricât ar încerca specialiştii să-ţi forjeze o figură mitică de Arhanghela Gabriela cu bucle blonde, dacă energia ta sufletească este egală cu zero, oricâtă energie trupească ai avea, asta nu va fi de ajuns. Pentru o femeie frumoasă sau măcar “bună”, în general viaţa poate fi mai uşoară sub toate aspectele, şi aşa e dat să fie. Dar nu o să înţeleg niciodată de ce cad unele femei în această beţie a lui “mai mult” şi de ce nu se pot opri niciodată la timp. Sincer vă spun, ambiţia absolută şi cretină e de neînţeles pentru mine. Această lăcomie de real şi de palpabil, nebunia de a te acoperi cu pământ peste tot, aşa încât să nu rămână nimic neacoperit, se manifestă în primul rând la bărbaţi, e adevărat, dar numai pe femeie o urâţeşte pe loc şi o transformă într-un ceva grotesc şi cu mucavaua pleznită obscen pe la toate încheieturile. Lucrurile nu sunt deloc întâmplătoare, originea joasă şi viaţa nelegiuită atârnă greu. Poţi să cucereşti puterea, poţi să te înstăpâneşti o zi-două peste ceva, dar în urma ta nu rămâne decât dispreţ, ură şi lipsă de glorie. Eu nu spun că Udrea asta nu are şi calităţi, una ar fi capacitatea nesfârşită de adaptare la orice situaţie, oricât de penibilă ar fi ea, dar staţi puţin, asta e cu adevărat o calitate umană? Altceva ce să mai zic? Mi-e milă de ea şi mi-e milă pentru că e femeie şi nici o femeie nu ar trebui să se zbată în atâta decădere. În acelaşi timp nu pot să nu constat că de când au pus ai ei mâna pe putere am devenit tot mai nefericit şi mai descurajat de ce se întâmplă cu ţara asta dar şi cu viaţa mea în particular. Am ajuns să îmi doresc să plec pe dealuri, cum face Clujanu, şi să stau acolo cât pot de mult şi să nu mai ştiu de nimic.
        Concluzia, tot cu Machiavelli: “dacă soarta se schimbă iar oamenii rămân neschimbaţi în atitudinile lor, ei sunt fericiţi numai atâta timp cât sunt în acord cu ea şi nefericiţi de îndată ce nu-i mai sunt potriviţi.” Pentru Udrea, soarta s-a schimbat în rău şi iată că ea rămâne complet neschimbată în năravurile ei, presupun aşadar că e nefericită şi ea, la rândul ei, în rând cu lumea. Nu mă bucură, dar aşa merg lucrurile.

      • Vader, ai strălucit săbiuța de lumină de prea multe ori pentru un subiect meschin: o fostă prostituată ajunge în vârful politicii. E atât de imprevizibilă! – zicem noi. Da uite că nu prea e! Prima meserie îi vine în ajutor. Un politician get-beget se învață să înghită broaște crude fără să vomite. Udrița se bizuie pe trecutul ei istoric și hăpăie broaște ca pe pufuleți, fiindcă a dat pe gât cisterne de spermă, înainte.
        Aaa!… O să zici că am profanat șinele gării cu măscări. Rogu-te, mă iartă! 🙂

  2. krantz zice:

    Ea încă mai trage speranţă. Tu eşti negativistă. Plus ea, minus tu. Omenirea iese pe zero.

  3. clujanu zice:

    apoi ca sa va fac in ciuda va anunt ca plec la mine la munte pentru doua saptamani si nu mai citesc nimic legat de politica caci acol.o nu am curent electric si nici semnal la telefon.
    sanatate!

Lasă un răspuns

