Pupători de moaște proaspete

Eu nu cred că suntem un popor vegetal, Ană Blandiană!…
Cred că suntem un popor necrofil, care face coadă la pupat oase vechi și distruge porțile unui cimitir ca să vadă hoitul mamei unei curve proaste.

http://www.stiripesurse.ro/busculada-si-gaze-lacrimogene-la-inmormantarea-mamei-oanei-zavoranu-politia-intervine_953324.html

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, mai prost decât ai fost proiectat, păcat că e populată și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pupători de moaște proaspete

  1. illusion zice:

    Mai bine de atât nu se putea zice!

  2. krantzro zice:

    Prea te consumi ca bateria de iPhone! Tu zici că 30 de babe isterice, 10 moşi băşinoşi şi 25 de jurnalişti scatofili sunt poporul? Să fim serioşi. Abia termină o colivă toţi ăştia.
    Şi dacă vrei să ştii, ei de fapt veniseră cu împărţitul de paştele blajinilor.

  3. Q_sound zice:

    io zic ca suntem un popor versatil. si mi permit sa o contrazic pe Blandiana: copacii se revolta- participa activ la viata, preluand noxele vietii civilizate si oferindu-ne aerul curat , doar, doar ni se oxigeneaza creieru’.
    uite, io am nimerit intr-o structura bipeda, dar in esenta cre’ca mi-s … iarba, na, nu mi-s asa falnica ca un copac. 🙂 altfel nu mi explic lipsa de interes in principalele actiuni ale romanului posttraumatic,
    prea nu nimeresc ce sa pup. ))

    dincolo de orice incercare de satirizare, ramane drama oribila a unei mame care nu a stiut sa se apropie de copilul ei. cred ca, daca vrei in limbaj crestino- mistic, este crucificarea omului modern, dornic sa acumuleze sume…

    • Mă înclin în fața modului tău de-a răsturna discursul în altă cadență. Dar, crede-mă, nu cred că cele două personaje, unul viu și altul mort, au avut o relație mamă-fiică, potențial dramatică, undeva, cândva. Cred că femeia UNU a dat naștere unui copil, femeia DOI, dar și-a văzut de viața ei de femeie UNU care trebuie să acumuleze averi. Progenitura, femeia DOI, e suferindă psihic din cauză că ”banii e tot ce contează pe lume”model familial. Restul e mizerie și televizor.
      Uneori sunt foarte înțelegătoare, mă pun și-n pielea unui criminal în serie și-i dau dreptate, dar mi-e teamă că drama acestor două femei nu există decât în mintea oamenilor cu o brumă de bunsimț,care se uită la televizor din greșeală.În realitate, fiecare a nâncat, a numărat și a visat mălai, cât au fost contemporane. Firește, în ochii noștri le lega un uter. În ochi lor, le legau niște zerouri.
      Una e să îngrijești un bolnav mintal într-un ospiciu și alta e să devii impresarul lui prin televiziuni!

Lasă un răspuns

