Duminică din aia, știți voi…

În care plouă silențios, modest dar rezistent. În care nici pe ochi nu-ți vine să te speli. În care nu vrei nimic altceva decât să fii lăsat în pace. Problema e că absolut toată lumea te lasă în pace. Aproape că nu exiști. Bântui pe net, aiurea, te bagi în seamă pe vreun blog, citești chestii care nu folosesc la nimic, deși, uite, undeva – nici nu mai știi cum se ajunge acolo, cineva scrie o frază care-ți place, care ți-ar plăcea dacă n-ar fi o duminică plângăcioasă de sus în jos.

Dacă am blog sau sunt blogger. Dacă imaginea cu un copil sirian, de cinci ani, cu mâinile deasupra capului –  fiindcă a crezut că aparatul de fotografiat al jurnalistului e o armă și trebuie să reacționeze corect la somație… Dacă o insă cu blog vindicativ vrea să ne impună fericirea eternă sau să ne ducem dracului…
Dacă respectam blogăreala corectă, puneam linkuri pentru fiecare aluzie, dar e genul ăla de zi care putea să lipsească din calendar. Mai ales că e duminica mai scurtă cu o oră.

Și totuși, în bântuiala mea fără țel, nespălată pe ochi, am găsit ceva care merită măcar privit, dacă nu cumpărat.

Mărturisesc că această Adelină Mărieș, care nici măcar nu știe că exist, mi-a schimbat nițel duminica. Ceea ce vă doresc și vouă.pink-seed-beads-crystals

Acest articol a fost publicat în bloguri care merită citite, citesc şi-mi place și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Duminică din aia, știți voi…

  1. Q_sound zice:

    adica bijuuri? 🙂 ca doar ce merge cel mai bine cand nici spalata pe ochi nu esti, ca mine :)), decat niste cristale in nuante de roz…
    ai dreptate, frumos de privit si nu numai! 🙂 io am o slabiciune la pietre- roz mai putin, doar quartul acela spre alb, de un roz pal- pe care nu mi-o controlez intotdeauna, ca am inteles ca e o terapie cu cristale benefica pt. starea de sanatate a individului. :))

    • Aici e vorba de creație cu ochiul minții. De obicei creatorii de hand made ne arată ce să facem din ce am fi aruncat la gunoi.Sau sunt triști și combină fimo violet cu fimo galben-muștar. Iese o tristețe de pandantiv.Oficial, motivează că aia era starea lor psihică la momentul creației dar eu reușesc să adulmec adevărul; alea două culori de fimo le aveau pe stoc în exces.
      Pe cînd aici e vorba de altceva. De generozitate, simț al culorii și luminii. E un fel de Impresionism cu fărâmițe de piatră.
      Una peste alta, pe mine m-a cucerit vizual și-o să mă duc pe blogul ei ori de câte ori voi simți că vreau la munte și n-am bani de plimbare.

  2. Adelina zice:

    Renata, asta e o surpriza la care chiar nu ma asteptam!… n-am cuvinte… sunt surprinsa.
    Salutari calde din Baia Mare!

    • Baia Mare?! Trec în fiecare vacanță pe-acolo, trec și pe la Sighet, stau în locuri prestabilite mintal. De câțiva ani fac pelerinaj în zona ta, fiindcă Lacul Mogoșa, fiindcă comuna Cârlibaba,,, Poate nu-i de înțeles ce zic, dar și vara viitoare tot pe-acolo uzez cauciucurile. Partenerul meu de viață,concubin pe scurt, are prieteni la Cluj care trebuie vizitați anual și eu mă aleg cu restul. Maramu…Rezevația… Am avut un prieten virtual în Baia Mare. Profesor de antropologie la o facultate umanistă. Nici nu mai știu dacă există, Dar, dacă lucrurile decurg normal, ajung iar pe-acolo, la vară.

  3. psi zice:

    mmmmm…măi renata unde m-ai trimis! miau căzut musteţile! de plăcere! şi io care mă murasem pe pervaz până la ora asta! 😦 pff….

  4. La mine a fost soare și zi de umblat și rezolvat o mulțime de lucruri de care nu am avut vreme în timpul săptămânii.Am intrat la Adelina și eu, să văd ce ai găsit. Delicate combinații. Îmi plac lucrurile unde imaginația și munca își dau mâna și rezultatul surprinde. Până la urmă și truda degetelor face poezie face poezie 🙂

Lasă un răspuns

