Showbiz

Câtu-i șou’ și Bârgău’, vor exista duduile care se hăcuiesc pe la chirurgie estetică să arate mai bine, să ia posturi de asistente la Capatos – dacă mai au ceva în cont, sau în junglă, la pipăit scorpioni la borcan – dacă sunt leftere.

E una, Tonciu, pe care nu știam niciodată de unde s-o iau, în convorbirile mondene, dar se găsea mereu cineva să-mi explice – ”aia cu nasu’ mare” și imediat mi-o vizualizam și eram pe fază, înțelegeam despre ce se discută la cafea.
Acuma, Tonciu s-a tămăduit de nas mare  și arată așa:

 

61578611Când, la vreo cafea ulterioară, iar o să întreb ”Care e aia Tonciu?”, sper să se găsească cineva ager, să-mi zică: ”Aia care seamănă cu ăla din Avatar.”

images (1)

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, mai prost decât ai fost proiectat, strict autentic, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Showbiz

  1. Q_sound zice:

    =)) nuuuu… jignesti ideea filmului. 🙂 ma intreb ce poate sa caute aceasta… persoana intr-o convorbire? adica cat de… mondena tre’sa fie?! io la astfel de discutii n-am acces. :))
    Renata, daca nu stii cine e, nu e niciun bai, dar filmul l-ai vazut ? 🙂

  2. Scuze, eu de obicei inteleg mai greu. Cum adica „s-a tamaduit”? Adica l-a avut vreodata, in viata asta sau in alte vieti, CHIAR SI MAI MARE? Exista vreo fiinta cu 2 la CNP, SA AIBE NASUL MAI MARE? De ce au taiat chirurgii doar atit, eu imi explic asa: ar fi taiat ei mai mult, dar acolo unde s-au oprit incepeau organele vitale. Si cind zic organele vitale, nu ma refer la ce va ginditi voi, si sa va fie rusine, desi pentru ea chiar ala e cel mai vital!

Lasă un răspuns

