Întâmplător

m-am uitat la asta…

Și m-am gândit că ar fi plăcut să ne uităm împreună la micul tratat de eleganță și relaxare care ne învață cum să abordăm viața.

Acest articol a fost publicat în părerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Întâmplător

  1. klaus zice:

    N-am un superlativ, plictisit de suficienta, pe teava. Considera ca l-am folosit.

  2. klaus zice:

    Ce lume… Parca toti mai traiesc si in alta lume. Sau poate le ajunge a lor, suficient cat sa taca.

    • păi, și tăcerea e un răspuns.
      Nu știu de ce trebuie să ne ducem la dracu-n praznic după rădăcinile Călușului, în Egipt, în Atlantida, în Alaska,,,
      Dansul e ca morse. Ritmul imprimă viața, ritmul imprimă muzica.
      Nu mă bag foarte intens în astfel d analize, fiindă eu mi-am luat note de trecere sau nu în domeniu, la liceu, și ar fi ca și cum aș umbla cu fițuici.

Lasă un răspuns

