Cum se dixtrează Dumnezeu

Titlul e cu bătaie lungă. În sensul că ”Dumnezeu, când vrea să te piardă, îți ia mai întâi mințile.” Nu știu de unde vine citatul, că nu sună a Noul Testament, în Antologia lui Murphy nu e – sigur nu e! – ,  în Urban 1,2,3 nu e, dar așa se zice. Și când toată lumea acceptă impersonalul, ori s-a greșit (dar nu vrem să-i numim pe vinovați), ori a rostit careva adevărul (dar nu știm cine sau nu e indicat să-l popularizăm).

Una peste alta, am de gând să deschid o categorie nouă, intitulată mai prost decât l-a proiectat Dumnezeu și să scriu în ea despre rebuturile divine de care mă lovesc în viața cotidiană.

Urmează ăla cu alcoolul.

Dacă uit să scriu despre el, să-mi aduceți aminte!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, amintiri, păcat că e populată, strict autentic, ştiri de neştiut și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Cum se dixtrează Dumnezeu

  1. Acum se vede că am intrat? 🙂

  2. Da. 🙂
    Și vezi că n-ai murit?

  3. klaus zice:

    ren, nu-mi place cum suna! Ce ai cu alcoolul? Intrebare imperativa, astept raspuns urgent! Stop! Punct! Stop!

  4. krantzro zice:

    Să-ţi faci mai întâi o asigurare de viaţă. 😉

  5. psi zice:

    dacă nu uit, îți aduc aminte! bun așa? 🙂

  6. papagigli zice:

    Aha, deci asta-i treaba cu nebunii, au fost prinsi de Barosan! Fi-al dracu Arsene, ca uite cum se dovedeste ca te dadusei cu diavolul, ciopirtind alesii divinitatii! 😆
    Nici eu nu stiu de unde vine expresia, dar descopar o inatvertenta. Se mai spune ca „esti prost ca noaptea”, dar cum noaptea e tot creatie divina, rezulta ca … a lor e de fapt imparatia cerurilor 😆 Offf, ce ti-e si cu intelepciunea asta astrala! 😆

  7. clujanu zice:

    categoria ceasta trebuia deschisa pe vremea cand era in campanie electorala PNC-CD. zau, mai prosti ca ei…

    la partea cu alcoolul particip cu o poza. colectia mea de palinci!

  8. Andreotti zice:

    Categoria asta ar trebui să reziste ca „Dry weather taft”-ul, fie ploaie, fie vânt, iar sursele… heheeee, inepuizabile! Mira-m-aș să ai o zi în care să nu te lovești de vreo creație d(j)ivină scăpată de sub control și asta ar fi posibil doar dacă te-nchizi în casă și nu ieși deloc 🙂

    • Ba dă-mi voie să te contrazic! Aceste d(j)vine sunt controlate permanent, gâdilate la acordul fin. Sunt sarea, piperul, rozmarinul, ghimbirul și nucșoara vieții. În absența lor, viața e ca mâncarea de spital. Și da, nu poți să nu te lovești de ele decât dacă stai în casă, cu curentul oprit. Fiindcă și în casă stând, ți le bagă televizorul și internetul cu forța pe gât.

      • Andreotti zice:

        Da, privind așa lucruile, ai dreptate, sunt controlate permanent, jivinele. Doar că, eu mă gândisem la CTC-ul clasic, de-acolo erau scăpate, de sub controlul „calității”… Și, la fel, am vrut să mai adaug că dacă stai acasă să nu deschizi TV-ul sau radioul, că riști să nu scapi :))) Nu știu cum naiba fac, că, deși gândesc într-un fel, cu subiect și predicat, cu adjective și atribute și cu tot ce vrei, bai, ajung să scriu totul atât de sumarizat, doar cu subiectt și predicat, astfel încât, la final, îmi dau seama că nu am scris nimic inteligent sau până la capăt, așa cum gândisem 🙂 Mdaaa, gândesc și-n același timp scriu, repede… am senzația că am scris tot, dar jumătate îmi rămâne în cap…
        Treaba asta îmi aduce aminte de școală, de facultate, la orele de actorie, într-o scenă să spunem, în care tu ai făcut o anumită acțiune legată de text, cu vorbele pe gură, dar care acțiune fizică era una fix de-a-n pulea…și se auzea profu’ deodată: stooop! – și-ntreba: de ce ai mutat scaunul ăla și te-ai întors cu spatele, când ai spus replica asta? Și urma un răspuns d-ăla alambicat cum că tu ai vrut să induci starea care să justifice nu știu cum, mai ales că replica se leagă de și dacă muți scaunul ăla, spectatorul o să-și dea seama că, și privindu-te din spate, se-adâncea iluzia de…. murea profu’! Băăăi, ne zicea, asta scrie în caietul de sală, băă, tâmpitule… nu obliga spectatorul să-și pună ochelarii și să se apuce să citească ce-a vrut să spună interpretul cu mutatul scaunului, cu-ntorsul curului și cu săriturile în ax :))
        Așa și eu acum… unde am dat și unde-a crăpat :))

Lasă un răspuns

