Masa Rotundă

Nu cred în teoria conspirației în așa hal încât să-mi închipui că americanii au simulat într-un platou aselenizarea.
Nu cred că între Sfinxul din Carpați și Sfinxul din Egipt e un culoar subteran, dacă nu real, măcar energetic.
Nu cred că există un plan pervers de decimare a omenirii semnat de Inițiați.
Dacă există Inițiați, eu îl pun pe Bach pe scaunul de președinte al clubului secret, cu noua ordine muzicală. Dacă vrea careva să-l pună vicepreședinte pe Rockefeller, cu noua ordine mondială, să fie sănătos, dar îi trebuie mult tupeu  să facă asta.
Deci: dacă există o ordine secretă a lumii care s-o mântuiască ori s-o scufunde, eu  mă țin pe poziție: Bach e șef. (Dacă nu vi se pare că el e șeful ascultându-i muzica, uitați-vă la cum arată mormântul lui – o placă de marmură, un nume.  Fără explicații.  Cam cât un șef de serviciu secret într-un cimitir decent.)
Dacă există, totuși, un plan conspirativ al conducătorilor din umbră care vor să ne extermine la final, după ce-am sclavagit pentru ei secole, cât de dubios de puțin inteligenți să fie, ca să rămână fără lustragii de ghete, la un moment dat?

Deci:  dacă-l punem pe Bach președinte și-i admitem în staff pe Buonarroti și pe Leonardo, ce mai punem la Masa Rotundă?

A, nu e musai să ascultați tot. Luați-o pe sărite. Bach e șef în oricare secundă.

 

Acest articol a fost publicat în experimente, părerea mea, sărbători, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Masa Rotundă

  1. Punem paine si sare, ca altceva romanesc si valoros nu prea avem ce. Si daca propun sa-l punem pe Bruce Willis o sa zici ca-s subiectiva si o sa votezi contra…

    • Ba nu! Dacă tu-l vrei pe Bruce lângă Bach și Prevert, înseamnă că ai argumente și că face față. Știi tu ce știi!
      Să vedem… Dă-ne umpic de Bruce care-l recomandă.

      • Pai argument mai serios ca el e cel mai greu de ucis si mai e si salvatorul planetei, ce mai vrei? Plus ca e cel mai sarmant chelios pe care il cunosc! Asa ca eu nu l-as tine prea mult la masa aia, oricat de rotunda ar fi, as trece mai departe… 🙂

      • Bine, Adelina. Înțeleg că n-o să-l lași prea mult la masă, o să-l duci îmtr-un separeu. 🙂

  2. Andreotti zice:

    Să mai punem umpic de Dali, așaaaa, de spectacol. Apoi, l-aș propune pe Voltaire și pe Marchizul de Sade! Rogu-te, nu mă pune să argumentez de ce, am eu motivele mele personale, va trebui să mă crezi pe cuvânt! 🙂

    …ai dreptate, Bach e ober șef în fiecare secundă… E a doua oară când o ascult acum, de la prima până la ultima notă 😉

    • Cine-l aduce pe Dali, are voie să vină cu câți invitați dorește el. 🙂

      • Andreotti zice:

        Mulțumesc! Zic să-l păstrăm doar pe Dali, e suficient. El însuși cară după el o pleiadă întreagă de alte personaje 🙂

      • Păi, cum dracu! Că Bach, cum e el învățat cu lume multă la masă, vine cu ăia micii, cu Amadeus, cu surdu’ și cu nebuna asta pe care o mai și cheamă Regina și e de departe a mai bună interpretă de Chopin, ever. Poate fiindcă e poloneză? Poate fiindcă am luat lecții de pian cu ea în 1973 și am nostalghii?! Ia uite cât de zen cântă ea ChopinȘ

        Simplu, limpede, la obiect… Și e femeie, băăă! Asta mă topește, că femeile cred, toate că Chopin a fost neam cu Ionel Teodoreanu.
        🙂

      • Andreotti zice:

        M-ai omorât!! Chiar simplu, limpede și la obiect. Și curat! Nu am știut că ai studiat cu ea, uite, încă un motiv zdravăn de invidie!!!
        Urechea mea, păgână, nu sesizează subtilitățile de interpretare. Mă obișnuisem să ascult Chopin mai mereu în interpretarea lui Rubinstein. Acum sunt curioasă și răscolesc după Regina… deși, te-aș minți dacă nu ți-aș spune că, pe tine, femeie, aș vrea să te ascult cântând! Și tot ai să-mi cânți, că nu te las în viața asta…

      • Stai, să nu ne ambalăm prea tare! E vorba de niște cursuri de vară, pe care le organiza conservatorul din Weimar (redegist, pe-atunci) la care veneau școleri din toată lumea și predau niște nume d-alea care-ți făceau păru măciucă. Dmitri Baskirov, să zicem. Iar alde Andrei Gavrilov nu era decât o tânără speranță la care zbiera Baskirov și trântea notiera, ca să nu-i rupă dinții din gură. 🙂
        Firește că, dacă maestrul nu l-ar fi torturat așa, Gavrilov n-ar mai fi ajuns să cânte așa:

  3. clujanu zice:

    hai sa fim un pic seriosi dar nici ca Bach sau Prevert. sef sa fie Deep Purple.Ceilalti sunt prea rigizi.

    • Cine e rigid, nea clujanu’? Prevert? cred ca nici nu stii la ce echipa a jucat!

      • clujanu zice:

        acu fo 30 si ceva de ani la cursul de franceza profesorul nostru era incantat de musiu Prevert si ne-a povestit si citit din el. Am cerut si eu din franta un volum de-al lui si am invatat dupa el 🙂

    • Clujene, Bach nu e serios. E doar îngrijorat că muzica lui știe matematică și lumea lui nu. Iar Prevert… pe mine mă face să plâng, să râd și-n cele din urmă să amuțesc de-atâta bine.
      Dar Deep Purple poate veni la masa noastră rotundă, ca perfect stranger, fiindcă e nevoie întotdeauna de arhitecți noi și curajoși.

  4. D. Vader zice:

    Ce as mai pune eu pe masa? Ei bine, as pune 3 sticle de Brunello di Montalcino. Pe cine as mai pune eu la masa? Pe David Gilmour, dar si pe Monica Bellucci. Adica eu, ultimul pe lista, cu permisiunea dumneavoastra, as sta intre ei doi. Monica la mana mea dreapta.

    • Pune 5 sticle, că se strânge lume multă. Adu-l pe David fiindcă … https://www.youtube.com/watch?v=3j8mr-gcgoI
      De Monica, nu știu ce să zic! Vii cu Monica, îl chemăm și pe Johnny Depp.
      Fraților, să-l aducem și pe Chagall, să ne lumineze cerul cu cai și mirese. Știu și eu ce să zic?
      Să vină toți cu câte-un invitat drag, să creștem diametrul mesei rotunde până se face cât tot uscatul de pe planetă, trag nădejde că cineva o să-l tragă după el și pe Llosa, chiar dacă nu vrea să participe, dar va fi o mega-masă rotundă, fără politicieni și, dacă mai rămân 20 de cm între coatele invitaților, ad-o pe Mitzy! Într-o lume normală și plină de umor, ar putea să susțină discursul de deschidere și Bach ar putea s-o aplaude, dintre manșetele lui dantelate, destul de convins.

      • Andreotti zice:

        Chagall, daaaa! Cum am putut să uit? Tută-s, mă! Musai să fie adus și Chagall.

        Renata, îl vrei tu pe Depp? Dacă vin Monica și Depp mai pot aduce și eu pe cineva? Nu de alta, dar n-aș vrea să mă simt în plus la masă…

      • klaus zice:

        Io as sta intre Jules Verne si Constantin Chirita. N-as vrea sa exgerez dar l-as aduce si pe Jacque Yves Cousteau. Si-o damigeana de bujole’ d’asta autohton de pe la noi. La spartul targului va fi cel mai votat vin :)).

      • Și io aș sta între ăștia doi!
        Chiriță… Uitasem de el. Pur și simplu uitasem ce mai freamăt, ce mai zbucium cu idila Ursu-Laura! Cât de betonate sunt amintirile din copilărie.

      • D. Vader zice:

        Mitzy nu ne-ar plictisi cu multe cuvinte, in schimb ne-ar canta foarte frumos la sitar cateva acorduri din melodia ei preferata, are ea una care l-ar incanta si pe batranul Bach..

    • Andreotti zice:

      Vadere, la Brunello m-ai câștigat pe viață! E vinul meu preferat! Mai pune o sticlă în plus, pentru mine, și pun o vorbă la Monica (hmmm, sau la Renata ar trebui să pun?) 😉

      • D. Vader zice:

        Eu vin cu vinul iar tu vii cu capul in nori, atat. Ma ocup eu de restul. Mai reglam putin amestecul carburant la chakre, mai fac eu niste paste din alea italiene adevarate, iti ghicesc in palma, iti soptesc la ureche, iti mai citesc dintr-o carte, iar tu ma asculti cu ochii inchisi, neconditionat. Ce zici?

      • Andreotti zice:

        Dacă mă lași să fac (și) baloane de ciungă în tot timpul ăsta, dar mai ales când faci reglajul la chakre, te las, Vadere, să ciripești în ce limbă vrei tu.

    • clujanu zice:

      Boier Vader, cand ai vreme arunca o privire aici: /an1954.wordpress.com

      cu stima

  5. krantzro zice:

    Tare mi-e că, văzându-vă dorinţele şi preferinţele, o să cam iasă o şedinţă de spiritism. Să nu vă speriaţi dacă o să salte puţin masa…

  6. Adelina zice:

    Renata, frumos topic ai ales si foarte original. Imi place ideea 🙂
    Eu l-as pune la masa pe Eugen Doga, a compus muzica absolut superba. Cu ritm, cu armonie, cu traire. Asa cum e si spiritul neamului nostru. L-as pune si pe Zamolxe… si probabil tot poporul roman. Stiti voi bunicii de la tara, spalati curati, imbracati in straie de sarbatoare… cu costumele lor care zici ca sunt opere de arta la purtator, cu bun simt si respect care te uimesc. … daca tot e o masa de sarbatoare 🙂

Lasă un răspuns

