Știu că prostia nu doare

Până acum cinci minute nu știam  cine e Olivia Steer. De fapt, nici nu știam că există. Acum cinci minute am terminat de citit ce mai scriu Surorile Marx și-am ajuns, din click în click,  la o tipă care e vedetă (?!) la o televiziune finuță și care a dat rău de tot cu mucii în fasole 

”Cancerul e ca norocul. Și-l face omul cu mâna lui.”

Asta a găsit de cuviință să slobozească vedeta Steer din minunata ei gură.
Păi, în condițiile date, eu ce să mai zic?  Zic să citiți cu răbdare articolul babei petroniamarcs și să pipăiți linkurile ei, plus ramificațiile adiacente, ca să vedeți că ce ziceam în titlu e corect: prostia nu doare.
Dar poate ucide.

E, ăsta nu-i decât un preambul și-un pretext ca să mă liberez de-un gând vechi și otrăvit pe care mi-l tot reprim la Prăvălie, că nu-mi place să pierd clienți, fie ei și-n stare de Prostie vecină cu Moartea, fiindcă, dacă ar fi după sufletul capului meu, cum ar veni unu’ să-mi spună că  el are tensiune 19 cu 11, dar nu vrea să-nghită CHIMICALE, vrea ceva sănătos, plăntos, eu ar trebui să-l sfătuiesc farmaceutic: Hai, sictir! Mori, bă, că e lumea plină de proști care se dau pe Google ca să-și dea aere de supercunoscători, care să-i dea cu flit doctorului curant, care să…
Deci, ia mai dă-te tu în pizda  mă-tii!
Și când zic MĂ-TII, în gând, pun și cratimă, și doi de ”i”…
Așa cum e cuviincios.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, citesc şi-mi place, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Știu că prostia nu doare

  1. Andreotti zice:

    Că prostia nu doare, mă prinsesem, e clar, mai dureros e că se manifestă cu virulență și se extinde cu repeziciunea unei epidemii și se-ndreaptă spre pandemie direct, că văd că nu mai ține cont de nimic… Citisem ce s-a întâmplat cu pagina Oliviei Steer (e o tâmpită!), ceea ce declarase și ce a urmat, am citit și hârcile (mor ce-mi plac babele astea simpatice:).
    Ce să zic? Îți dau perfectă dreptate cu „mori, mă, și du-te-n pizda mă-tii”, că e meritat și mult prea cuviincios! Retrograzii ar trebui lăsați să moară! Dacă lucrurile ar fi atât de simple și dacă te-ai însănătoși, indiferent ce boală te-a lovit, cu doar cinci ceaiuri, 2 rădăcini, 7 muguri și-o rugăciune, ar fi minunat. Dar ce să vezi?! Nu e deloc așa și fără medici specialiști și alopatii, ești un om mort. Spitalele și medicii nu colaborează cu vraci și nici cu preoți (cu ăsta din urmă decât în ultimă instanță, la scosul mortului de la morgă), la NASA n-ai să găsești astrologi, la FBI cazurile nu se rezolvă cu ghicitori, tehnologia nu se dezvoltă din previziunile clarvăzătorilor și tot așa…

    • Păi, așa mă gândeam și eu, preafrumoaso. Că prostia ar trebui lăsată să funcționeze ca selecție naturală. E uimitor că medicii, atunci când au o problemă de sănătate (în familie), apelează la un coleg. Fiindcă părerea celuilalt, neimplicat emoțional, aia e de luat în seamă. Știi de câte ori atunci când i-am recomandat unui pacient ”trebuie să vă vadă un medic”, ăla mi-a răspuns ”n=am nevoie de doctor! eu sunt cel mai bun doctor al meu. Am studiat problema și…”? Din clipa aia nu-l mai ascult, fiindcă știu unde a studiat-o: pe forumuri, în revista As, în vedemecum-urile pseudo-medicale gen ”învățați engleza fără profesor”, unde înlocuim în titlu engleza cu medicina… și mă enervez, întrebându-mă cum dracu s-a dat ăsta de trei ori pe gugăl și e cardiolog, când amărâții de cardiologi cu parafă au învățat 6 + 5 ani, și tot le mai dă câte unul ochii peste cap în brațe?! De ce toți capabilii ăștia care se specializează din două click-uri s-au făcut maiștri militari, și la medicină dau numai idioți, care-și pierd un sfert de viață învățând și la 50 de ani continuă să citească ”de specialitate”, și tot mai au rateuri, dubii, dificultăți? Ă? De ce?

      • Andreotti zice:

        Nu știu, Renato, tocmai pentru că noi gândim complet diferit îmi este imposibil să înțeleg și să înghit astfel de inepții. Și constat că, în ultima vreme, am grad redus spre zero la toleranța prostiei. Și am ajuns s-o taxez cum prind ocazia, aproape răcorindu-mă… Am început să practic un soi de ritual din ăsta de exorcizare a demonilor din mine, năvălindu-mă asupra proștilor și biciuindu-i până la leșin. Și nu am nici cel mai mic regret.

      • Când pot, nici eu nu regret. Dar când e vorba de încasări pe casa de marcat las proștii să zburde în voie.

  2. papagigli zice:

    Eu te cred pe cuvint si nu-i mai citesc „mucii” aleia. 😆 Iar in privinta astora care de timpiti ce sunt, uita ca noi, pe linga tot ce halim, bem si inhalam suntem o roaba de chimicale, le transmit pe aceasta cale, sa aibe parte de tinerete fara batrinete si viata fara de moarte, ca nu m-ar mira s-o creada. 😆

    • Vedeta tv Steer e vegană. Posibil ca lipsa de proteină animală s-o afecteze sever. În sensul că gândește de-acum ca o oaie. Despre ce gândește o oaie n-a scris nimeni un cuvințel.

      • papagigli zice:

        Asteapta sa apara cartea lui Becali si vei afla 😆
        Cit despre „vedeta” tv, n-am nici cel mai firav habar. Dar intrucit, mai nou, toti televizoristii sunt considerati vedete, indiferent cite idiotenii vomita pe minut, nu m-ar mira sa fie si Steera vreo tuta cu rau de mare. 😆

      • E nevasta unui tip care ține de mulți ani una dintre singurele emisiuni inteligente de la protv.

      • papagigli zice:

        O fi nevasta vreunui inteligent, dar inteligenta nu-i boala venerica sa se transmita prin contact sexual de la sot la sotie sau invers 😉

      • Așa-i! Deși, omul cât trăiește speră. O iau pe proasta asta de nevastă că e frumoasă și-o mai deștept eu pe parcurs.

      • papagigli zice:

        P-asta cu „o iau s-o destept” n-o stiam. Eu stiam ca „o iau proasta ca sunt prost”. In general desteptii se marita cu proaste pentru o zi, hai doua. Poate o saptamina. Iar o desteapata se marita cu un prost pentru bani. Si uite asa am epuizat toate variantele 😆

  3. psi zice:

    din păcate are mulţi adepţi. şi multe astfel de perle care ar scula şi un mort de vreo două zile (de trei nu, dar numai pentru că este deja prea rece şi deja imun la aberaţiile scufiţei rawşie).
    m-am enervat, am bombănit şi acum tac. cu încăpăţânare chiar.

    • Ca să ții prima pagină pe Click, pe Libertatea sau pe Ring ai două posibilități. Ori suni la ziar, le spui suma pentru care vrei pe pagina unu și declari,cu ghilimele, că tu nu ieși din casă neparfumată (Oana Zăvoranu), ori suni la ziar și dai o rețetă de viață veșnică pe care ai încercat-o personal și se verifică. Publicațiile astea disperate, cu jurnaliști pregătiți prin mall-uri, înghit orice gălușcă, fie ea și cu oase. PENTRU CĂ AU CITITORI. Și uite-așa se rostogolește bulgărașul, până devine mit urban. au, mai rău, MIT și-atât.

      • psi zice:

        o,daaa! sau poţi să citeşti în evz (cazul sau mai degrabă şocul zilei de astăzi) cum că „impresionat de frumuseţea ei, uite ce a făcut un poliţist”. am citit şi-am rămas proastă. 😦 femeia căzuse cu maşina în apă şi omul spărsese luneta, ca să o poată scoate pentru că altfel ar fi murit înecată. şi am zis unui prieten că dacă este să ne luăm după impresia omului atunci femeilor urâte ar trebui să li se ridice permisele de conducere pentru a preîntâmpina moartea prin înecare. că aşa rezulta din articol. altminteri fusese un gest normal, într-o ţară normală (evident nu românia).

  4. klaus zice:

    Superb! Superb! Ren, iubesc harca ta! Nici macar nu cred ca stii de ce. Habar n-am ce meserie are dar mi-ar placea sa n-aiba legatura cu o profesie specializata. Chiar de n-ar fi asa, tot as lasa un superb de inceput. Am pus doi ,,superbi” pentru ca cred ca e doar un om informat. Pentru ca n-a pomenit despre factorii mutageni. Probabila ca suna al dracului de specializat dar e foarte simplu. Stim, banuiesc, cu totii diviziunea celulara. Sau macar ne mai amintim. Diviziunea celulelor normale implica fusuri de divizine, replicari, tot felul de rahaturi. Normal ar trebui sa rezulte doua celule identice cu cea initiala. Nu se intampla, insa, mereu asa. In momentul diviziunii se pot manifesta factorii mutageni. Adica dracii aia care pot face sa iasa cu totul altceva decat celula initiala. Adica rupi o biluta de plastelina de culoare rosie si obtii doua bilute de culoare roz. Rozul nu e prea probabil sa fie cancer. Dar poate fi o calitate care l-ar bucura pe Darwin. Adica o celula superioara calitativ celei vechi. Facand organismul din care face parte sa aiba un avantaj fata de ceilalti care nu au aceasta caracteristica. Iar in anumite momente critice Il va face pe individul care o poarta sa o transmita mai departe la descendenti si sa devina un caracter dominant. Pentru ca cei care erau altfel nu mai sunt.
    In alte situatii, rahatul de diviziune provoaca cancer. Adica o celula viabila, adica traieste, dar nefunctionala in sistemul din care face parte. Si rezultata din diviziunea celulei mama haituita de factori mutageni. Celule care se inmultesc la randul lor si transmit defectul mai departe.
    Daca printre factorii factorii mutageni ar fi radiatiile solare si decizi sa te supui excesiv actiunilor lor, atunci Steer Olivia ar avea dreptate. Totusi, cred ca fara sa stie :).
    Ar mai fi multe de discutat despre vaccinuri. Chiar daca sunt pentru animale, mecanismul prevenirii este acelasi. Cu toate astea ni s-au impus restrictii, noua romanilor, la exportul carnii de porc pentru ca vaccinam septelul impotriva pestei porcine clasice cu virus inactivat viu. INACTIVAT, repet. Nu sunt nici pro nici contra. Sunt bombardat cu studii pe care le pot citi dar nu pot sti daca in spatele lor sunt interese ascunse. Si, marturisesc, nu am capacitatea de a contrazice un studiu stiintific.
    Dar nu sunt Olivia Steer!

    • Babele Marx sunt niște tipi cu studii umaniste la bord, poate sociologie, filologie, psihologie, logică… chestii de-astea. Poate lucrează în comunicare, poate sunt jurnaliști… poate fac cu totul altceva în viața reală, dar sigur-sigur, pe când erau la liceu, n-au participat la olimpiadele de chimie, fizică, biologie.

  5. Renato, as fi fost de acelasi acord cu tine, pina la „mori, mă, și du-te-n pizda mă-tii”. Aicea nu mai pot. Mintea mea politehnistica se revolteaza in contra la una ca asta. Pai, daca mori, unsa te mai duci? In ce carte politista ai vazt tu ca mortu sa mai duce undeva? Io zic ca ca sa impacam si capra si varzoiu’, sa-i zicem, ca de-un egzemplu, asa: „du-te ma in pizda mă-tii si mori!” (E poi morire, capisci?) Ce zici, ne intelegem? Ca s-au inteles ei Udrea si cu Codlea, noi doo n-om fi in stare?

    • Știi ce mă neliniștește la tine? Cum de ai tot timpul umorul la tine. Și încă pe ăla de firmă. Și când zic asta mă gândesc mai puțin la intervențiile tale de cititor de Gară și mai mult la blogul tău. Superblog. Păcat că și blogosfera funcționează după aceleași principii ca și realul: bagă mare! prostia nu doare! ne dă de mâncare!

  6. clujanu zice:

    adica inteleg eu ca d-na Renata era suparata rau ieri?
    Si asta trece!

  7. Si inca ceva: nu te mai lua dupe sabloane! Prostia doare, uneori doare al dracu de tare. Atita ca, prost fiind, cind te doare nu stii de la ce e! Zici ca o fi da la vreme …

  8. krantzro zice:

    Nu toţi oamenii trebuie să se facă bine. Selecţia naturală acţionează perfect şi în ziua de azi. Şi pentru ca ăia să nu facă paşi greşiţi, natura le trimite astfel de ghizi.

  9. zazania zice:

    Gagico, bagi si tu o sampanie maine? Sau macar un vin spumos ?

  10. BadDragon zice:

    Politicos e sa intoarcem si noi vizita, nu? Bine, io nu-s baba, ci dragon, da’ vin dinspre aceeasi vizuina.

    La obiect acu’, in cazul asta, dupa cum sugera si baba Petronia (si din cite inteleg din comentarii stiti si voi), chestia cu selectia naturala nu-i taman cea mai dezirabila consecinta. Asta pentru ca idiotii care nu se vaccineaza pot cara lighioanele spre aia care nu se pot apara. Posibil ca ei sa nu crape, mai ales daca au ceva mai multi ani, da’ un sugar cu rujeola n-are cele mai fericite perspective.

    Misto ar fi sa lasam selectia naturala sa se manifeste pe alte directii. Prin fumat sau motociclete, de exemplu, ca in cazul meu 😀

    • Dragul meu Dragon, nu la vaccinuri mă gândeam, ci la ăia care au boli serioase, chiar dacă netransmisibile , și vin la farmacist să-i ceară o alternativă nemedicamentoasă. Un ceai, ceva… un extract de picioru cocoșului. Că s-a săturat de chimicale. Deja sunt alergică la cuvântul ăsta.
      Tu las-o dracu de motocicletă! Știi că sunteți porecliți bănci de organe? 🙂

Lasă un răspuns

