Citesc și-mi place

Săptămâna trecută m-am dus în Piață, să iau niște Vacă. Am parcat cu viraj stânga unde am găsit loc, între magazinul de PPPC și Chioșcul Florărie. Chioșcul Florărie  e un așezământ termopanizat pe asfalt care nu necesită descriere. Cu puțin spirit deductiv, oricine își imaginează că e vorba despre flori vândute de o florăreasă țigancă mai norocoasă, care a căpătat și acoperiș deasupra afacerii. Pepepceul e un loc rău-mirositor, a chimicală ofensivă, gen DDT, care vinde produse periculoase pentru copii, gen girafe de pe care lingi vopseaua și  arici cu peruci masticabile. La stânga bombei care vinde produse pentru copii nedoriți e o librărie. Eram chitită să-mi cumpăr o carte înainte de vacă.
Am  intrat. Culmea, lângă magazinul de sinucideri pentru copii sub 5 ani (volum pe care îl ador), am găsit o mulțime de prostii, plus o carte fenomenală care era la reduceri 50%: VEDERE SPRE PARADIS.
Doamne, citesc la ea de două zile și viața-mi pare minunată! Aceeași editură a publicat FRAȚI DE CRUCE, de acelați autor: Ingvar Ambjørnsen.

Citiți-l și renunțați la a privi lumea de jos în sus sau de sus în jos sau pieziș. Priviți-o din locul hărăzit vouă. E mult mai simplu.

Acest articol a fost publicat în citesc şi-mi place, experimente și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Citesc și-mi place

  1. O să țin cont de recomandarea ta. Mulțumesc! 🙂

Lasă un răspuns

