Dac-ar fi să tragem o concluzie scurtă și constructivă…

…atunci asta ar fi.

Acest articol a fost publicat în bloguri care merită citite, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Dac-ar fi să tragem o concluzie scurtă și constructivă…

  1. crazy wolf zice:

    Aș mai zice una. Mori făcînd ceea ce crezi că trebuie făcut. Ascultam piesa asta cînd eram în liceu (a doua jumătate a anilor optzeci), pe cînd încă visam cum o să ajung eu un medic atît de tare încît comuniștii n-o să mă poată băga la pîrnaie (pe vremea aia șmecherii nu se operau la Viena) și cum o să mă folosesc eu de autoritatea mea ca să intervin în politică, schimbînd în bine cît pot eu de mult. Pînă la urmă, un politician bun nu e ca un medic pentru societate?
    Bine… s-a ales praful. Cînd trăiești într-un ospiciu, cum era la mine acasă, nu crește fir de iarbă… Degeaba m-am cărat eu într-a unșpea, că era prea tîrziu. Au trebuit să treacă peste 30 de ani ca să-mi amintesc cît de cît cum sînt eu de fapt (long story… și destul de neconvențională).

    Nici pe pe mine nu m-au dat pe spate caricaturile alea, sînt de acord cu lipsa de umor, însă ăia, care refuzau publicitatea ca să se simtă liberi de orice constrîngere, chiar credeau în „tîmpenia” aia a lor.

    Poza din clip nu e din Charlie Hebdo, e chiar coperta discului (1980).

    • Mă interesează povestea ta lungă. Crazy… Dacă nu aici, pe renata.carageani@gmail.com
      E o rugăminte, firește… Mulțumesc!

      • crazy wolf zice:

        Doamnă… mă gîndesc… Că mă atrage propunerea nu mai e nevoie s-o spun, că m-aţi mirosit deja că simt nevoia să comunic mai mult. Problema e că povestea n-a ajuns încă la un final fericit, iar asta înseamnă că trebuie să-mi asum o grăma’ de penibil. 🙂 Adică să nu mai fiu eu pe urmă comentatorul misterios? O să-mi schimb pe urmă nick-ul în „no mystery”. 🙂 Glumesc, desigur. Pe mine net-ul chiar mă cam încurcă, că nu e loc pentru non-verbal…

    • @ Crazi,
      Suna al dracu’ de frumos cind spui ca aia refuzau publicitatea doar pentru a fi liberi! Au ramas atit de putine lucruri frumoase pe lumea asta, incit, cind mai auzim de cite unul, macar de-ai naibii, si tot il credem!
      Am vazut si pe la noi situatii similare. Publicatii fara publicitate (atit ca poate publicitatea ii refuza pe ei!), de te-ar fi cuprins mirarea din ce traiesc, bietii de ei, daca n-ai fi stiut ca si pupatul in cur poate produce, in anumite conditii, daca nu publicitate, macar niste sponsorizari, acolo, sau cum le-o zice…Plus sentimentul de libertate, nu mai vorbesc!
      Cit despre frantujii cu pricina, departe de mine gindul ca i-ar fi sponsorizat cineva doar asa, sa-i intarite pe musulmani, mai ales ca nu vad cine ce-ar avea de cistigat din asta!

      • crazy wolf zice:

        Nu contest absolut nimic din ce spuneţi. Sînt de acord şi cu ce-aţi comentat şi la postul anterior – şi pe mă preocupă mai mult mediul de la noi decît cel din Franţa, unde, slavă Domnului, cei de-acolo sînt bine-mersi.

        Însă dincolo de vrăjeala publică, realitatea e că lucrurile merg înainte pentru că sînt unii care chiar îşi folosesc libertatea, iar orice prilej de readucere aminte mi se pare binevenit.

  2. luplaoi69 zice:

    Si lipsa de umor face parte tot din libertatea de exprimare, nu?

  3. klaus zice:

    Subscriu si eu.

  4. D. Vader zice:

    Eu nu ii inteleg pe cei care se tavalesc pe jos dupa libertatea de exprimare chipurile smulsa lor din brate si care, in acelasi timp, nu sunt si nu au fost in stare vreodata sa spuna un NU! peste fata sefului, nevestei, amantei sau oricarei persoane investite cu autoritate, atunci cand nu le-a convenit ceva. Toti cacaciosii urla dupa libertate de exprimare desi nu au exprimat vreodata in viata altceva decat pupaturi in fund si balanganit afirmativ de cap de caine de luneta. Imi vine sa vars! Burghezi-comunisti-autosuficienti-francezi de rahat vs. Exclusi social-frustrati-prosti-idioti-incredibil de handicapati dar cu ifose de sfinti. Rahat! Hai sa fim seriosi, daca vrei sa te tii de obiceiurile alea, n-ai ce cauta in Europa! Aici noi ne facem ca muncim, contemplam, ne facem ca iubim, stam cu cracii in sus, mancam bine si facem mult caca aurit pe noi, Totul cu un pahar de ceva in mana. Rugaciunea cea mai scumpa noua este sa nu se schimbe clima. Da, Doamne, soare si atentie la buzunare! Asta e tot cu Europa.Totul tine de toleranta la frustrare, si nu de toleranta, asa, hodoroc-tronc, la general. Asta e parerea mea, in caz ca mureati de curiozitate sa o stiti.

    In alta ordine de idei.
    1. Mi-a placut ce a scris Crazy, mai ales ca ascultam aceeasi muzica si facem parte din aceeasi generatie. Si eu sunt curios sa aflu mai multe. Dar o las pe Renata prima.
    2. Renata, putem sa folosim si noi, sau mai bine zis EU, adresa aceea de e-mail? Mi-a placut ce ai zis de Magicianul meu iubit.

    • Firește! Adresa e pentru toți prietenii mei, precum și pentru furnizorii de utilități, fir-ar!…

    • crazy wolf zice:

      Exact. Crede-mă că exact ce spui tu m-a dus cu gîndul la comentariul pe care l-am scris. Tot tam-tamul ăsta despre o libertate care pare de fapt că nimănui nu-i trebuie la nimic.

      Referitor la muzică, am rămas dator cu un mersi pentru o dedicaţie făcută la un moment dat. 🙂 Parţial se potrivea. Cu gîndul la un comentariu mai elaborat, s-a întîmplat să nu mai comentez deloc pînă la urmă…

  5. Anca mică, primesc cu tot dragul și facturile altora, dar nu le plătesc. Din motive pecuniare.

  6. zazania zice:

    Auzi, parca remasesem la tipa blonda de sub dus , mirosind puternic a Calvin Klein, Eternity…

  7. papagigli zice:

    Iar mie mi-e sila de tabú-uri

Lasă un răspuns

