Eram decisă!

S-au strâns câteva vorbe de-o postare pe blog. Hai, să mai vorbim între noi… Dar am văzut ăsta, și m-am gândit că e taman plasture pe atentatul francez.

Zuzu, tu să-l vizionezi la sfârșit de săptămână, cu afinată, că nu ți se-arată altă comedie până atunci!

Acest articol a fost publicat în filme și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Eram decisă!

  1. klaus zice:

    Sa-mi fac un cont? Saru’ mana, nu!

    • La ce să-ți faci cont, klaus?
      FIlmul se vede pe serverul 4.
      Poate nu vorbim despre același subiect…
      E o comedie drăguță, cu final previzibil, fără pretenții, dar foarte actuală, în peisajul francez.

  2. clujanu zice:

    daca am obsevat bine in familia negrului erau si cei din familia atentatorului de la magazinul evreiesc, cel putin dupa nume! 🙂

  3. Andreotti zice:

    Fără să apuc să văd filmul recomandat, tot reușesc să strâng două vorbe de-un comentariu aici :)) Trebuie să găsesc oleacă de timp să-l văz, că de la discuțiile pe marginea atentatului am făcut deja urticarie și mă-ndrept spre paranoia. Musai îmi trebuie un remediu!

    • FILMUL, Andreotti! Pe server 4.
      Cu sărumânușelile și pupăciunile de rigoare pe care ți le transmite vechiul NONO! 🙂

      • Andreotti zice:

        Păi, da, la film mă gândeam ca și remediu! Doar că trebuie să scap de angoasele provocate de nește mailuri și oferte în care mă băltesc acu’, și să găsesc răgazul necesar 😉
        Cu pupăciunile întoarse în doză triplă către iubitul meu vechi (ca și mine) Nono și către preamultîndrăgita mea Dacti :*

  4. zazania zice:

    M-am ras copios. Merci de recomandare, renata.

Lasă un răspuns

