Loc de dat cu capul

De ce nu există un loc de întâlnire pentru Depresivi Anonimi, așa cum au americanii, pentru alcoolicii lor?
”- Bună!… Mă cheamă Didina și sunt depresivă. 
– Bu-nă, Di-di-naaaa!…”
M-aș duce. Chiar dac-ar fi la celălalt capăt al orașului.

Acest articol a fost publicat în experimente, părerea mea, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Loc de dat cu capul

  1. să știi că tocmai mă întrebam pe unde ești. Eu am lipsit ceva din peisaj și nu mai reușeam să te găsesc 🙂

  2. zazania zice:

    Pai acilea ,la tine nu-i loc de dat cu capul? Buna… Eu sunt zazania si am accese de furie.

  3. jorjette zice:

    Poţi să începi tu un astfel de club, adică deschizi clubul si astepti sa vina si altii…sunt sigura ca sunt unii care ar veni…

    Sau sa incerci intalnirile cu prietenii, sau cel mai bine cu natura. 🙂

  4. ALM zice:

    Se pare că pe ici, pe colo, a venit primăvara cu alaiul ei de astenii …

  5. sorin zice:

    Doi ucrainieni stau la o bere după intrarea Ucrainei în UE…
    – Ei, cum e capitalismul în UE?
    – E o porcărie globala. Eu sunt șomer, nevastă-mea spală podele în
    Italia, fiu-meu s-a căsătorit cu un olandez, fiică-mea e curvă în Franța, pe parinti i-am ars la
    crematoriu si i-am pus intr-o clepsidra, sa munceasca si dupa…
    – Și, cine e de vină?
    – Rusii , binenteles. Ne-au tot strigat să nu intrăm în UE. Știau, fir-ar ai dracului, că
    o să le facem în ciudă…

    🙂

  6. zazania zice:

    Tocmai ce-mi cerura aviz psihologic ca sa pot profesa si mai departe. Fireste ca m-am infuriat . Psiholoaga a zis ca sunt furioasa in limitele normalitatii , mi-a insfacat repede cei 25 de lei si a tulit-o.Noroc ca n-am un kalasnikov sub tejghea.

  7. krantzro zice:

    Eu zic că astfel de locuri trebuie să fie foarte aproape. Că dacă eşti în Bucureşti, până ajungi la celălalt capăt, rişti să spui:
    – Buna, sunt Didina şi n-am mai încercat să mă sinucid de 5 minute…

  8. arakelian zice:

    dar macar un centru cu mucalitii anonimi, gasim? Ca ma duc repede aolo 🙂

Lasă un răspuns

