22 Decembrie, o zi de lumină…

Mărturisesc!
De când am cumpărat apartamentul ăsta, în Berceni,  etajul unu,  stau aici doar să-mi filtreze lumină doișpe tei fără vină. Care-mi dau senzația de grădină. De ceva ce e numai al meu, așa cum a avrut Dumnezeu.

Azi l-am văzut, întâmplător, pe-un popă negru, cu patrafir, intrând în bloc. Nu mă mir. Interfon are orice dobitoc.
Cinci minute mai târziu, acest POPĂ  lovea cu piciorul în ușă, ca  un Ducă-Se-Pe-Pustiu.
Ca un intrus.  M-am supus. N-am mișcat, fiindcă totul părea deja cumpărat.
Pentru o clipă,  totul a mirosit a a viol.
Pragul ușii mirosea a nămol.

Și m-am rugat teilor mei din grădină să facă lumină.
Că eu, n-am nicio vină.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, părerea mea, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la 22 Decembrie, o zi de lumină…

  1. D. Vader zice:

    La mine, azi dimineata, au sunat cersetori-colindatori in timp ce era iubire de cealalta parte a usii. A trebuit sa luam totul de la inceput. Asta nu mai e traditie, este o cacanarie.

  2. klaus zice:

    Neste amanunte? E boboteaza deja?

  3. zazania zice:

    Nici eu nu ma mir;
    Mai pune-ti gura spurcata sub patrafir.

  4. zazania zice:

    E ajunul Craciunului, klaus. Intr-o jumatate de tara popii umbla cu icoana, asa ca in Ajunul Bobotezei. Prilej de a mai da ochii cu enoriasii care nu prea dau pe la biserica in timpul anului si de a mai aduna un ban gramada.

  5. sorin zice:

    era un popa rezident. daca pica la definitivat o sa primesca cagula 🙂

  6. Zuzu, știu că avem opinii separate despre popi, dar asta e.
    Prea luminăția, sa fericiorimea sau cum se zice, Daniel seamănă cu însuși Aghiuță. (Uită-te la urechi și la privire!) Mă trec fiori când îl văd la tv.
    Faza cu enoriașii… ce sunt ăia enoriași? Oamenii care se duc la biserică duminica. Ăia care nu se duc, nu sunt enoriași. De sărbători, popa transformă tot cartierul în cotizant și-atât. Oribil.

  7. klaus zice:

    Nu-i comment cu laicisme
    Nu-i nici bizz, nu-i nici cu crime!
    Lasand la o parte piz….me
    Au ales vorbirea-n rime.

  8. zazania zice:

    Draga mea , eu IL iubesc pe Dumnezeu , nu pe popi. Sunt convinsa ca pe multi dintre ei nici El nu-i prea iubeste. Dupa ce termin de fiert sarmalele si piftia , o facem lata?

Lasă un răspuns

