Acoperișul săptămânal

acoperis

Mă gândeam să avem săptămânal un loc de  bârfă și de dat cu capul. Mai ales că acum s-a strâns material didactic.
Avem aproape-președinte. Care e un aproape-neamț. Și când l-o ierta ANI de hărțuială și se face de-a binelea președinte, rămâne un aproape-neamț. Fiindcă e sas. Și fiindcă, dacă era neamț curat, nu era primar de Sibiu.
Impresii?

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, o ţară frumoasă, prieteni, părerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Acoperișul săptămânal

  1. Drugwash zice:

    Io am un loc de dat cu capu’, da’ n-am cap(ete).

    Pe scurt: preşedintele e zero barat. N-are atribuţii de dictator, da’ fraierii tot aşa cred. S-or trezi cîndva, poate.
    Ălălaltu’ îşi freacă palmele de bucurie c-a rămas cu puterea-n mînă, exact cum a vrut, că de-aia şi-a făcut anti-campanie şi a dat la gioale diasporei ca să fie sigur că nu pierde locul.
    Cine a pierdut? Cine a cîştigat? Noi întotdeauna pierdem… c-aşa-i în tenis. Atît!

    • NOI. Cine suntem noi, care întodeauna pierdem? După ce stabilim cine suntem NOI – mi-e teamă că ne trebuie o viață ca să găsim răspunsul, când e să trecem la întrebarea următoare – ce pierdem? – suntem prea obosiți spre aproape morți, ca să ne intereseze răspunsul.

    • ComiCultural zice:

      Uite un om cu capul de nedat de pe umeri. Exact cu gânduri d-astea am împânzit și eu blogosfera și totdeauna m-am simțit în minoritate.
      Ce sentiment sublim: Minoritatea!… Asta îți dă plusvaloare, efect al rarefierii speciei. 🙂

      • Drugwash zice:

        Ha ha ha, da, minoritatea a fost întotdeauna un semn al distincţiei, dar a şi fost vînată mai uşor şi mai abitir tocmai datorită semnelor distinctive. 😎

        Recunosc că mi-am dat seama tîrziu de dedesubturile afacerii, poate unde nu m-am gîndit niciodată serios la toată tărăşenia, fiindu-mi din principiu indiferent cum se numesc păpuşile din teatrul ăsta.

    • ComiCultural zice:

      … și să știi că nu te-am gratulat pe principii de identitate de vederi politice / apreciez și pozițiile tale care nu rezonează cu mine, căci adevărul nu ține întotdeauna de direcția opiniei, ci de profunzimea abordării – de-aia-s pe lume orientări diferite, ca să se cearnă adevărul din confruntarea lor … dixit-fix it-plictixit 🙂

      • Drugwash zice:

        Şi cu toate astea adevărul se îndepărtează cu cît ne apropiem de el, ca o veritabilă Fata Morgana. Politica oricum nu mă coafează aşa că pot greşi liniştit că nu-mi creşte tensiunea. 😉

    • D. Vader zice:

      Eu va sfatuiesc cu prietenie sa va resetati cat mai repede, sa va lasati insufletiti, sa comunicati ceea ce simtiti si sa ganditi autonom. Este singura sansa ca sa iesiti din iarna. Se vor intampla lucruri.

  2. zazania zice:

    Eu cred ca un popor mai usor de prostit decat poporul asta roman nu (se) exista. Adica il vad pe asta la televiziuni, ingalat, baiguind cu greu cateva fraze coerente si gata : l-au decretat salvatorul tarii , neprihanit precum Afrodita , proaspat fatat de apele marii. Eu nu zic ca de ce l-au votat ; sa-l voteze , domne dar sa nu-i faca statuie.
    Tu nu iesi in spatiul virtual numit FB si bine faci dar eu am curiozitatille mele. S-au postat filme intregi cu „prima doamna”(cu majuscule): PD pe strada(vaaaai, merge pe jos , cata modestie), la scoala , s-au postat fotografii in paralel cu madame Obama (ce mult se aseamana!?). Ori sunt eu nebuna , ori se face o manipulare fara precedent. Ziarul Gandul, un ziar pe care candva l-am citit cu drag , s-a facut tribuna de lupta a lui Iohannis ,impreuna cu PRO tv si cu Europa FM. Ma gandesc uneori ca o baba nebuna ca or fi mai multi Turcesti prin media…si ce ne facem daca sunt ofiteri sub acoperire ai unor servicii straine?

    • Am văzut filmulețele cu prima doamnă, chiar dacă nu spicuiesc FB.
      Când mi-a zis Lelia că un ziarist e plătit să NU scrie, am crezut că am pierdut eu sensul discuției. Ești prea Coană Mare ca să-ți explic afirmația asta. Încă citesc Gândul, cu durere uimită, că uite ce-a ajuns tăpșanul pe care ne-am iubit/urât/împrietenit noi.

      • ComiCultural zice:

        Ziariștii plătiți? Tell me about them! Sau mai bine nu! Sunt sătul de subiect! Dar mai sătul sunt de ziaristica online, mai artificial senzaționalist-mistificatoare decât cea clasică.

      • Mie mi se pare că ziaristica online încurajează și gratulează amatorismul în ale scrisului. E înspăimântător cu câtă ușurință se dă send pe un text-ciornă, pe care un jurnalist pe hârtie ar mai fi pierdut măcar un ceas până să-l dea mentorului său din redacție, ca să devină bun de tipar.

      • ComiCultural zice:

        Eu o iau strict utilitarist – culeg informația și încerc s-o filtrez, pe cât posibil. Am renunțat de mult la a avea vreo pretenție legată de deontologie sau de bun simț. Pe de altă parte, înțeleg un pic senzaționalismul titlurilor/linkurilor, dar nu și titlurile fără acoperire în conținut. În fine, subiect lung…

  3. zazania zice:

    Da : Lelia n-a scris o vorbulita despre Udrea . Aproape ca am implorat-o s-o faca.

    • Cred că Lelia n-a scris despre Udrea fiindcă n-o consideră ființă, ci lucru, Lucru bine făcut. Lelia … Ca jurnalist, m-a dezamăgit din când în când. Ca prieten, niciodată,

      • D. Vader zice:

        Femeia-obiect, un concept si o filosofie care ma intereseaza foarte mult. La stadiul la care am ajuns cu cercetarea in teren, dar si in laborator, consider ca valoarea femeii, in termeni absoluti, este data de combinatia, sau mai bine spus sinergia intre statutul de obiect sexual si de fiinta umana pe care il are EA. N-am spus nimic despre spirit, pentru ca, iata, nu stiu, si nu vreau sa gresesc si sa mai influentez si pe altii. Aveam ceva de spus despre intuitia feminina, in care credeam, asta pana mai ieri, cand una dintre iubitele mele a conchis, pe baza de intuitie pura, ca sunt securist deoarece am votat invers decat ea, respectiv cu Iohannis. De fapt, intuitia ei a fost asa: numai naivii si securistii basisti au votat cu „pampalaul care nu poate scoate doua vorbe”, iar eu, cica, nu fac parte din prima categorie.

        Daca tot a venit vorba, tin sa va spun, doamnelor, care vad ca impartasiti aceleasi intuitii, ca nu luati in considerare trei elemente de importanta capitala atunci cand il judecati, prea sumar. „Pampalaul” pare a fi un desavarsit produs al minunatei zodii Gemeni, asa ca va asigur ca nu stie absolut nimeni in afara de el insusi ce idei rumega in cap, in plus are acasa multe pisici, una dintre ele fiind doamna profesoara, care trebuie sa va spun ca imi inspira ceva foarte bun ca femeie; foarte important deasemenea, si nu in ultimul rand, este ca a facut armata, atunci cand orice baiat trebuie sa faca armata. Asa ca, parerea mea, aproape-neamtul (si aici Renata are dreptate, sasii nu sunt nemti in sange) o sa ne rezerve mari surprize. Si, iarasi dupa parerea mea, PLACUTE!

      • zazania zice:

        Ma obsedeaza afirmatia ta ca Lelia nu te-a dezamagit ca prietena niciodata. Eu am iubit-o pe Lelia dar nu mi-am facut niciodata iluzii ca mi-ar fi prietena.

      • La mine nu e o iluzie. E un fapt. Chiar dacă nu ne-am mai întâlnit de ani buni, fiindcă nu mai iese din casă.

  4. Toata tara se bucura ca noul Carol (al II lea?) va scoate tara din mocirla. Ma, da’ un pic de compasiune pentru sibienii care raman fara intaiul gospodar, n-are nimeni? Ce egoism, dom’le! 🙂 Sper ca oraselul meu sa fie si el declarat capitala culturala (macar la cultura prunului si fabricarea tuicii) si sa vedeti ce candidat la presedentie va putem arata. I se zice Bebe Moaca, nu e neamt, nu vorbeste dar face treaba si daca e putin cosmetizat pe feisbuc chiar ar avea sanse. 🙂
    Acum, serios vorbind, punem prea mult suflet in politica si ne punem sufletul in mainile unor politicieni care nu dau doi bani pe noi… Salut invingerea PSD-ului, dar deplang victoria lui Iohannis, mie nu-mi inspira deloc incredere.Dar…traiasca democratia!

    • Pe blogul ăsta, politica e tratată cu îngăduință. Poate cu ”ce-am avut și ce-am pierdut”. Ideea e că, în timp ce te simți lucid și cu hățurile în mâini, amintește-ți că ești doar un copilaș care s-a rugat de părinți să-l lase să se dea și în călușeii ăștia. la bâlci.

    • D. Vader zice:

      Draga Raluca,

      Inca din primele momente in care ai aparut, ca un inger tacut, mintea mi-a zburat catre versurile lui Puskin:

      „După-o viaţă zbuciumată,
      La furtuni nepăsător,
      Poate şi de astă dată
      Aflu ţărmul salvator…
      Dar presimt de azi, şi sînger,
      Ceasul neînduplecat,
      Şi-ţi strîng mîna ta de înger,
      Cît e vreme, înc-o dat’. ”

      Sunt convins ca daca mi-ai ingadui sa ma apropii de tine, desi te simt sfioasa si blanda, am avea atatea sa ne spunem… Sa-ti spun cateva cuvinte despre mine. Eu sunt un baiat blond cu ochi albastri si privire foarte patrunzatoare, seman putin cu Brad Pitt, cum era el in filmul „Troia”. Spre deosebire de el, care avea sabie de tabla, eu am sabie croita din lumina de un verde crud si puternic, foarte stralucitoare. Daca vrei, ti-o arat, de fapt sunt nerabdator. Saptamana viitoare o sa particip la un simpozion la Iasi, asa ca astept sa-mi lasi un semn, vreau neaparat sa ma lasi sa-ti vorbesc si sa-ti ofer un trandafir. Cu dragoste si speranta.

  5. zazania zice:

    Bai, v-am promis ca va aduc afinata ? Sa nu ziceti ca nu m-am tinut de cuvant, chiar daca a trebuit sa ma folosesc de un curier cu TOTUL SI CU TOTUL SPECIAL.

    • klaus zice:

      Zuzu, parca esti renata la finalul unui episod din Bozyre. Caps-ul va fi urmat de numele curierului? Exploziv, ceva ce afli doar acum! Asta-i din Gandul , productia unor pirotehnisti retardati.

    • D. Vader zice:

      Da, am vazut de ce esti in stare. Dupa aspect, afinata pare a fi de slaba calitate. In ori-si-ce caz, ai facut cam putina… Probleme de culoare, precum si de limpiditate. Ce-ai facut, ai dat iama in tot spirtul medicinal de la pravalie? Sa vedem la degustare, ala e testul final, desi sunt tentat sa-ti acord un calificativ slab din start.
      In ceea ce priveste compotul si laditele cu mere, dupa aspect oricine isi poate da seama ca avem de a face cu fructe din gradina, crescute cu dragoste si hranite numai cu ingrasaminte naturale, recte gunoi de grajd. Aici calificatibul este .
      As fi bucuros sa am ocazia sa gust o muratura de la tine, dupa aspect par a fi bune, adica acre. Apropo, de care aspirina pui in borcane, din aia de 500 de la Bayer sau direct din aia organica si puternica, cu zeolit, de la Herbagetica?

    • Asta e afinata făcută de tine sau ai rugat-o pe Raluca să-și pozeze afinata și s-o dea pe post?
      O primim pe Raluca printre noi, cu tot dragul. Cu sau fără afinată.

  6. zazania zice:

    Zau, klaus , nu mi-as fi imaginat ca poti fi intr-atat de suspicios. Explicatia e simpla ; n-am stiut sa va trimit singura linkul si am apelat la cineva foarte drag mie . O persoana speciala care se sfia sa „dea buzna” peste voi. A trebuit sa-i fac o introducere speciala.

    • klaus zice:

      Pai, nu-s! :))
      Asadar, doamna (domnisoara) Negru, nu va sfiiti, dati buzna! :). Sper sa nu va para rau!
      Zazanie, ma ajuti si tu?

      • D. Vader zice:

        Domnule klaus (cu k mic), te poftesc sa te retragi din cursa, eu am vazut-o primul pe Raluca! Nu vi-i rusine, barbati insurati… Si cu copii mici acasa… Sau esti si tu ca un prieten de-al meu? Asta isi facuse si el o gagica, si afland aceasta grozavie, o iubita de-a mea il teroriza la cap: „Nu-ti apare in fata ochilor chipul fetitei, cand faci acele fapte rele?”. Iar asta, al naibii faptas inrait, pacatos sadea, nu-i aparea deloc, deloc, chipul fetitei cand se pupa cu aia…

  7. klaus zice:

    Domnule Vader (cu V mare), nu va lasati imaginatia s-o ia singura la vale. E posibil sa ramaneti fara ea :).

  8. zazania zice:

    Lolita, lasa fata in pace si nu mai face pe proasta ca risti sa ramai asa.

    • D. Vader zice:

      Mai pot sa zic ceva? Nu mai pot, normal.

    • Băi, Zâzanie! Nu știu care dintre ăi vechi e prietenul Vader, dar jur că nu e Lolita. Măcar atât mă pricep și eu la pisicologie umană. După ce te-ai certat în viața reală cu cineva, n-ai niciun chef să mai intri la el pe blog. Dacă o faci, o faci ca să-i produci daune. Ori Vader e cât se poate de ok aici.

  9. zazania zice:

    Rena , intuitia mea de hoasca nu da gres aproape niciodata.

Lasă un răspuns

