Bozyre (cinzeșdoi)

O țin drept înainte, pe Bulevardul Muncii până la semafor și fac a doua la dreapta. Urc pe scări până la cinci, fiindcă n-am chef să ratez întâlnirea din pricina unui lift care arată ca în filmele cu Mad Max. O ruină.
Nu e nici zece dimineața și pe fiecare palier miroase a mâncare. Miroase a mâncare incipientă, știți, faza în care ceapa încă pute a transpirație și tot aduni mizeria aia de spumă cenușie de la ciolanul de vacă care tot dă în clocot. Totuși mie mi se pare că miroase frumos și-mi chiorăie mațele. N-am mâncat de trei zile. Așa procedez mereu când Făt Frumos mă pedepsește cu I.L.F.F. Pentru novici: Interdicție La Făt Frumos.
Dacă tot suntem la capitolul paranteze, trebuie să fac o precizare: Făt Frumos nu era chiar frumos, era foarte înalt și puteai discuta cu el despre orice, conducea foarte bine și foarte relaxat și juca  tenis ca un profesionist care tocmai are de gând să se lase.
Cornel zicea că și plopul e înalt, dar FătFrumos are umeri înguști și, dacă-i razi una în falcă…
Melania  nu zicea nimic, fiindcă era prea ocupată de grecul ei și-ar fi vrut ca toate femeile de pe planetă să fie procupate de ceilalți barbați , în așa fel încât grecul ei să n-aibă și alte ispite.
Să revenim: urc până la cinci pe scări, îmi trag sufletul și sun la ușă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Bozyre (cinzeșdoi)

  1. Drugwash zice:

    Ale naibii acronime, io deja sărisem să interpretez Înc-o Lună Fără… Făt. 🙄 Noroc c-ai băgat „desfăşurătorul” original. 😀

    Thumbs up pentru Corneluş! 😆 Şi fie-ţi milă, că a venit geru’, nu ne ţine mult la uşă! 😛 😀

  2. Fireste ca Fat-Frumos nu e chiar frumos, ar fi plictisitor sa fie frumos. previzibilul e plictisitor. Dar cu siguranta e interesant si are acel ceva care tie iti lipseste. De aceea iti dispare apetitul cand esti pedepsita cu I.L.F.F.
    Nu stiu de ce cand te citesc imi amintesc de personajele Hortensiei Papadat Bengescu…

    • Papadat Bengescu? Asta e o femeie serioasă, zău!

      • Ai mult umor, dar personajele tale, analizate prin cateva trasaturi realiste imi aduc aminte de personajele ei, la fel de „umane”ca sa spun asa, macinate de probleme cotidiene. Nu am apucat sa citesc toate episoadele (doar de cand ti-am dat follow) desi tot imi propun sa te rasfoisc mai cu temei, dar se leaga frumos intamplarile si „vad”personajele si pe tine, protagonista cartii. Renata, cartea e publicata?
        O zi buna sa ai!

      • Asta nu e o carte, sweet&salty. E un o-mie-și-una-de-seri cu voi, în Gară. ”NONO” și ”Micul Chagall” sunt primele două cărți publicate. Poate și ultimele?! Încă nu-mi dau seama.
        O zi/seară/noapte bună și ție, că nu știu cât e ceasu la Toronto.

      • Iti multumesc mult Renata! In lumea asta stufoasa a blogosferei intalnesti personaje de toate culorile. Sunt onorata ca te-am descoperit 🙂 As vrea sa am cartile tale, luna viitoare vin in Ro, la Cluj mai exact. Sunt in librarii? Da-mi un indiciu. Vreau sa le am in varianta clasica… Si daca ai vreodata timp sa ma citesti putin, as aprecia MAXIM orice sfat/idee etc. Multumesc si o frunza rosie de artar pentru tine 🙂 Sava

  3. zazania zice:

    Lolito, nu cred ca-i cazul sa-mi bagi comentarii ultimative. Cat timp o sa bantui tu pe blogul renatei, poti fi convinsa ca n-o sa dai de mine. Orevoar.

  4. crazy wolf zice:

    Precum maneliștii care dau muzica tare în public (că tot sîntem în gară), încerc să mă exorcizez și eu de o piesă care mă urmărește de trei zile încoace, că numai „One thing is sure / The time will tell…” am în cap. 🙂

  5. zazania zice:

    Unuia, care daca nu-i lolita , apai i-o clona extrem de reusita.

    • garcea zice:

      haaa? ala e cel mult un ge x gica b@.

      • Jasoane, nu voi a te inoportuna când vorbești tu cu Zuzu, da ea mi-a zis că să fiu drăguță cu tine, să te salut, să-ți zic că ce puternic și sexy ești!… Nu știu dacă pot să mint în halu ăsta, da să te salut pot! 🙂

      • D. Vader zice:

        Alo, domnu’ Garcea, ia apropie-te putin! Uite care-i treaba, putem spune multe, putem face multe presupuneri, eu ma tin insa de un lucru, Renata a zis sa fim cuminti si sa nu (mai) facem circ in Gara. Eu ma mai scap, ca trebuie sa mai intru si in transa, dar asta e numai cand executa cate o caprioara trecerea la nivel cu calea ferata fara sa se asigure. Dar Renata nu ma baga in seama si ma iarta, iar eu ii sunt recunoscator. Dupa aia stau frumos pe scaunel si ascult Povestea. Dar asta nu inseamna ca n-as putea sa-mi scot sabia de lumina (inca) verde si sa-ti mai tai tie cate o mana, din cand in cand. Si vezi ca D. nu vine de la dirt, desi am o minte foarte murdara, stai linistit… D. vine de la Dionysos, fraiere!

      • Vader, ”…să-mi scot sabia de lumină (încă) verde și să-ți mai tai ție câte-o mână, din când în când” … 🙂 E magistrală imaginea, maestre.
        Cât am râs.
        Dacă-l vezi pe Garcea, zi-i că am râs d.p.d.v. literar-artistic, la scrisu lu matale, nu de cum I-ar dispărea lui, din când în când, câte-o mână.

    • Bine, bre, Coană Mare, da io n-o văd. Nu văd comentariul care te-a stârnit.
      În altă ordine de idei, Lolita nu mai are treabă cu noi. Poate doar pe FB. sub numele său real. Oamenii se schimbă. Uneori până acolo încât devin alți oameni.

      • garcea zice:

        era la un post anterior, comentariul lui dirt vader, cel putin asa presupun.
        Vai dar cum sa ma inoportunezi Renata tocmai aici la tine´n incinta, m´am infoiat in pene- de placere-ca acaru´paun.

        PS-ai ridicat atit de sus stacheta, tre sa trag de fiare mai mult, sa fiu atent ce maninc..aehm te deranjeaza daca incep cu chelia?

      • Noooo! Lasă-ți chelia în pace! E semn de testosteron. 🙂

  6. ALM zice:

    Nu era mai bine să sunaţi la … sonerie?

Lasă un răspuns

