Doar atââât?!

imagesB2AO79X0Numai atât se întinde mecla unui posibil președinte de țară europeană, pe o oboseală de bloc comunist?!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, mizeria umană, părerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Doar atââât?!

  1. Drugwash zice:

    Consumabil. Inutil.
    Şi banner-ul şi personajul.

    • Da. Și de astă-dată se va vota răul cel mai mic. De data asta eu aleg să stau acasă. Da mi se pare scârbos de-a dreptul să înfășori blocurile în cearceafuri.

      • Drugwash zice:

        Da’ de ce?! La cîte obiceiuri am importat noi de-a lungul existenţei noastre, ce mai contează încă unul în plus, recte mumificarea…? 🙄 😆

        Io am tot întrebat pe unde am dat de scîrba electorală-n bloage: bă, voi aveţi idee ce atribuţii are (şi n-are) preşedintele, de vă daţi cu curu’ de pămînt că iese ăla şi nu ălălaltu’ ori că n-avem ce alege?! Dă-l dracu’, că-i doar o marionetă, păpuşă de protocol! Atîta agitaţie absolut degeaba, zău! 😐

  2. ALM zice:

    Priviţi partea bună a acţiunii. Proprietarii apartamentelor cu ferestrele obturate primesc o chirie şi, după aspectul blocului, sunt convins că le prinde bine …

    • Știu, domnule ALM, că președintele de scară negociază o chirie. Nu sunt foarte sigură că locatarii primesc ceva.
      Spuneți-mi. când vedeți așa ceva, n-aveți impresia că la noi se organizează alegeri pentru coreea de nord?

      • ALM zice:

        Cred că primesc locatatrii, cu excepţia cazurilor în care banii sunt necesari pentru reparaţii curente şi urgente. Credeţi că aici, în România, ar accepta cineva să-i fluture un banner la ferestre fără să beneficieze de o recompensă? Sau că o scară întregă este pesedistă?

        La subiectul 2, răspunsul meu este negativ. Nici măcar cu alegerile ante decembriste nu seamănă. Banner-e, flyer-e, ţâr-ţâr la uşă şi ieşiri pe „sticlă” care pot fi evitate uşor …

Lasă un răspuns

