Bozyre (patrușunu)

– Novità?
Atât știe să zică Morcoveață când ajunge dimineața la birou. Rupe ușa la nouă și-un sfert, are aerul ăla distrus al ultimului conțopist care a pierdut condica și trebuie să născocească un motiv de gradul zero  pentru care merită iertat că a venit ultimul. Un deces în famile, un accident de tramvai cu multe victime…
Nimeni nu-l bagă-n seamă. Dacă n-a priceput, până la vârsta asta, că patronii vin când vor ei, e treaba lui! Uneori îl băgăm undeva, pe cont propriu, în gând, fiindcă intră ca un uragan, te și sperii, zău, când îl vezi așa răvășit. Ce dracu’ de noutăți vrei să se fi întâmplat, Morcoveață, de la noo la noo și-un sfert? Nici Garda Financiară nu-ți bate la ușă atât de devreme, pentru că și acolo lucrează niște inși care-și beau mai întâi cafeaua. Ce fel de novità vrei, Morcoveață, la nouă și-un sfert?
Totuși, în dimineața aia, eu aveam novità: Făt-Frumos mă întrebase, ieri seară, dacă mi s-a întâmplat ceva, și eu îi spusesem că am dat într-o mare groapă nesemnalizată de ăia care repară drumuri, și am ambele cauciucuri, pe față, zob. Făt Frumos a  dat un telefon, a zis ”Grasule, duduia Piticot, aici, prezentă, are pană dublă pe față. Rezolvi tu?” Și da, chiar s-a rezolvat.  Bozyre umblă, proaspăt vulcanizat. În fine, ar mai fi șuvița aia de păr blond, dar…

Acest articol a fost publicat în Alfa Romeo, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Bozyre (patrușunu)

  1. Drugwash zice:

    Ceapa mîne-sa de treabă, io aşteptam capitolu’ patruzeşunpic şi iaca mi-am luat-o peste bot! 😆 Acu’ aştept marche-arrière-u’. 😛 😀
    (aşteaptă tu mult şi bine, îmi zice intuiţia aia cu corniţe. 🙄 )

  2. ALM zice:

    Păi sushi, şuviţa, alea-alea, ce s-a întâmplat cu ele? Episodul ăsta e pentru publicitate la cafea?

  3. zazania zice:

    Asta mi-ar mai lipsi sa ma iei si aici cu sarumaneli. Ca si asa in amarul meu de pravalie, de la octogenare la purtatori de pempers de adulti , toti ma sarumanesc. Sa dai in depresie, nu alta. Sa intru pe un forum de ziar in care sa ma pizduiesc cu cativa interlocutori, mi se pare o dulce descatusare

    • Zuzu, știi ce dor îmi e de-o trântă d-aia de pe vremuri, gen – în săbii să ne tăiem sau în cuvinte? Mai bine-n săbii, că nu doare-așa…
      Îmi plăcea să cred că ești MARE, GRASĂ și URÂTĂ, că ai picioarele în X și-un neg uriaș pe vârful nasului, din care-ți cresc trei fire de păr negru și aspru, cu care-l înțepi pe Împăratu când vrei să-l pupi. 🙂 🙂 🙂

  4. zazania zice:

    Pai in viata mea de zi cu zi am o familie perfecta, un sot perfect , am exact cate kile tre’ sa aiba o cucoana respectabila de varsta mea, vorbesc cu pacientii exact ce se cuvine, le recomand produsul cel mai avantajos calitate/ pret; citesc John Steinbeck, ‘Iarna vrajbei noaste” cand merg cu Impararu’ la munte in tet-a tet …chiar nu stiu ce cusur mi-ai putea gasi daca n-ai scormoni sub masca zazaniei care, de fapt sufera infiorator de gelozie pentru fiecare cuconeta mai tanara de 40 care-si falfaie genele in fata Imparatului,pentru fiecare mail ramas fara raspuns , din partea fiilor, pentru fiecare rid nou si fiecare suvita alba de la tample; sufera pentru mama care-si traieste ultimele zile abia recunoscandu-ma, pentru lumea asta intrata intr-asa o degringolada:intr-un cuvant o zazanie care tre’ sa-si faca in fiecare dimineata portia de plans ca sa poata incepe o noua zi :”Cu ce va pot fi de folos ?”

    • Zuzu, e mișto că poți să scrii romane în dooșpe rânduri. Tocmai ai scris unul. Tocmai picurași tensiunea necesară între afirmația din primul paragraf și restul. Tocmai ne-ai pus pe gânduri, pe noi, cititorii tăi de roman hiperscurt.
      Nu știu, fată, dacă ai exact kilogramele legale pentru vârsta ta. Cert e că nu ți-a îmbătrânit scrisul. Ceea ce e de luat în seamă.

  5. zazania zice:

    Adicatelea, cum zise klaus daunazi, sa fim noi doara o adunatura de uzati?

Lasă un răspuns

