Bozyre (treișapte)

E seară și plouă ca la balamuc. Pur și simplu se toarnă peste Cheiul Dâmboviței apă din cer. N-am timp să văd cine dă cu apă. E de la ei! E ca atunci când ți se oprește apa la robinet, pe neanunțate, numai că acum e pe invers.
Făt Frumos m-a invitat la el. O seară cu Făt Frumos, asta urmează.
Melania, care e, ca orice curvă, o superstițioasă, mi-a zis că să nu plec niciodată de pe loc, cu Bozyre, în marșarier. Adică să nu-l urnesc de pe loc, dând în spate. Să fac măcar doi centimetri înainte și pe urmă să fac ce mai e de făcut.
Melanio, dacă dau doi centimetri în față în clipa asta, înainte de-a purcede la drum, îl șifonez pe vecinul de la patru! Paranteză: vecinul de la patru e un ingineraș care iubește verbul a reitera, îl folosește întruna, cu orice prilej, până mă face să caut în dicționar cuvântul.   Dicționarul zice că… Ideea e că vecinului de la patru n-o să reitereze nimic, mâine, când o să constate că cineva, aia de la parter, prietenă cu Melania, i-a bușit curul mașinii lui.  De inginer.
Așa că dau direct înapoi și mă înfig în ploaie, Bozyre știe ce e aia ploaie torențială, sfâșie bălțile cu tupeu, că are delco-ul sus, nu e vreun Oltcit…

Undeva, în fața Tribunalului de pe chei, prin pânza de apă, Bozyre dă cumplit într-o groapă și prinde, iar, asfaltul comun, pe trei roți.
Pană de cauciuc!
Citisem deja Sfârșitul Eternității, de Asimov, știam deja că o pană de cauciuc poate fi schimbarea-minimă-necesară, dar merg mai departe, mai am puțin până la Făt Frumos,  în definitiv,  poți ajunge într-o seară ploioasă la Făt Frumos, chiar și pe trei roți.

 

Acest articol a fost publicat în autoturisme și alte chestii personale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Bozyre (treișapte)

  1. zazania zice:

    Pai da-o’n pizda ma-sii principessa , iar bagi reclama cand devine mai inteseresant? Nu ma face sa scimb canalul.

  2. zazania zice:

    Pai „reclama ” e ori de cate ori actiunea devine mai palpitanta , se intrerupe subit si tre’ sa schimbi canalul. Nu tre’ s-o iei ad literam.

  3. zazania zice:

    Si inca ceva , intre patru ochi. Daca-l poti tine pe nebunul de garcea forum , fa-o ; e dat dracului de savuros…

  4. Drugwash zice:

    Parc-am văzut începutul de la desenul animat „Cars” (prima parte). 🙂

    (trebuia să tac)

    • Nu trebuia să taci, Dragos! N-am văzut Cars, dar cred că ai dreptate. A fost ca-n Cars. Începutul. Pe urmă, însă, lucrurle au luat-o razna.

      • Drugwash zice:

        Nu fac ele aşa mereu, lucrurile…? Cel puţin la noi, cei „norocoşi”… 🙄

      • La unii, Dragoș, un’le pun, acolo stau. Lucrurile. Au niște vieți d-alea fără surprize, ce le urează ursitoarele la naștere, așa li se-tâmplă. Unii nici nu știu ce-nseamnă neprevăzutul. Poate de-aia noi sunt norocoși, că nu ne plictisim.

      • Drugwash zice:

        Beţive ursitoare-am avut, baszmeg! N-ar putea sta şi la mine – la noi, să nu fiu egoist – lucrurile, măcar unele dintre ele, alea mai importante cum ar fi inima, acolo unde le e locul? Neprevăzutul prea-nevăzutul are şi el rolul lui, da’ o ţîră de echilibru e chiar aşa mult de cerut de la Bărbosu’…? Zău c-aş vrea să mă plictisesc şi eu uneori, lîngă ceva… lîngă cineva… şi zău, nu trebuie să fie Ileana Cosînzeana cu Iahtul de Aur! 😦

      • Băi, Dragoș! După ce vezi că ursitoarele bat câmpii și Bărbosul nu se rade niciodată, începi să trăiești la întâmplare. E, atunci începi să trăiești!

      • Drugwash zice:

        Haosul ăsta nu mă prinde. Poate am obosit, poate nici n-am fost croit pentru asta… Şi cînd zic că se mai aşează, iar dă încornoratul cu coada-n baltă şi face valuri. Pe mă-sa de viaţă!

  5. Ha, ha…. ce mult imi place imaginea unei masini in trei roti,pe timp de ploaie cu directia…
    Fat-Frumos. Hai fa-ne o surpriza si posteaza cat mai repede ce e next. Sava-nerabdatoarea 🙂

  6. buei ce ma-nerveaza cum se aseaza cuvintele. Era directia-fat-frumos si sava-nerbdatorare… adica fara pauza 🙂 😀

Lasă un răspuns

