Prietenii virtuali

Sunt niște scrisuri.   N-au chip, n-au forme, n-au cont în bancă. Au doar  nume. Pe care și le-au ales la nimereală sau după o lungă chibzuință dar, de fapt, nu le-au ales ei,
le-a ales subconștientul lor.
În second life intri și umbli desculț. Asta e regula. Dacă porți gumari, îi lași la ușă. Dacă umbli în jimmy choo, tot la ușă îi lași, fiindcă în second life nu intri cu bocancii, indiferent cât de mult te-au costat. În second life nu-ți fură nimeni gumarii sau patofii de firmă lăsați la ușă, dacă ești capabil să fii doar un scris.

Scriu rândurile astea de dragul vechilor mei prieteni virtuali din Academia Tăcută. O cafenea de cuvinte, cu clopoței de vânt la intrare.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Prietenii virtuali

  1. ratzone zice:

    ce bune randuri la ceas de seara/dimineata

  2. antoan desant-exuberant zice:

    No dark sarcasm in the waitroom…

    • Garceaaaa!… Mai ții minte când mi te comparam cu vin dizăl? Ă?… Zi tu că nu ți-a plăcut!

      • antoan desant-exuberant zice:

        ce sa´ti raspund..mai am neshte km de pedalat, citeva tone de ridicat, iarasi km de innotat da´s pe directia buna. Adica o sa arat ca jason statham-cooper. chiar, mi ti´l imaginezi pa frunu´d´asta cum isi lasa galosii la intrarea´n mausoleu?

        PS-arata mi l tu pe ala/aia care´i totalmente imun/a la fro linguseala..

      • Ăsta de care zici, cu păr, îmi place. Mă rog! Mie-mi place fără păr. Îmi plac toți golanii chelioși care joacă în filme stupide unde binili învinge răul, cu armamentul din dotare. (Biiine, știu! Trebuia să-ți zic că nu mă uit decât la filme rusești alb-negru și la documentare cu pinguini și urși polari.) Adevărul e că unii pot intra încălțați în mausoleu. Depinde cum arată la scris.
        Referitor la pese: nimeni nu-i imun la o vorbă bună despre el/ea. Numai că io am scris despre tine exact cum mi te-am închipuit atunci. Greșeala ta a fost că ne-ai dat link la o poză sau ceva de genul ăsta. 🙂 🙂 🙂

      • antoan desant-exuberant zice:

        eh mai tin minte si cum te inflamai doar pt simplul fapt ca indrazneam sa te contrazic si´mi reprosai asta de parca as fi folosit in exces cuvinte care incep cu p si se termina ersecutie. da´sa nu dezbracam mortii de narav.

        Asa la cite´o ciunga in hd ma mai uit si io. my guilty little pleasure au fost niste filme de propaganda religioasa made in gringo. am ris cu stropi.

      • Culmea e, antoan, că foloseam și eu toate, în sinea mea, cuvintele care încep cu p, dar nu voiam să se știe. Eram o Principessa pe hârtie. Mda… să lăsăm morții în pace, așa cum erau ei, în hăinuțele ăle bune.
        Dacă mai treci pe-aici, de vreun priveghi, de vreo zi de naștere, ține cont că am îmbătrânit suficient cât să-mi treacă încrâncenările de moment.

  3. zazania zice:

    Pe mine tu m-ai botezat. Facusem o postare malitioasa impotriva Leliei, pe cand va petreceati voi in Academie iar tu ai comentat: Cineva baga zazanie. Si asa mi-a ramas numele. Nasico!

    • Ei, Coană Mare, atunci suptconștientul matale e aproape nevinovat. Zic aproape fiindcă ți-a surâs nickul…
      Nu-ți convenea, nu ți-l luai.
      Vazică am trei fini virtuali și unul în proză: ElZap, Zâzania, Baghi-motanul și Nono. Nu stau rău, dacă Dumnezeu o fi având net.
      Că io așa cred… de-aia am și scris într-o poezea d-a mea: colo-n raiul cel concret/ unde îngerii asudă/ unde ninge zahăr pudră/ dumnezeul are net.
      p.s.: nu credeam, vreodată, c-o să zic io însămi poezea!… Coană Mare, ce mă ofticai când TU ziceai de mine că scriu poezele…

      • Florin zice:

        sa fie 4 virtuali.
        PS. Piczo a dat faliment si continutul academiei a disparut pur si simplu de pe net. Inca mai caut (Ciresul )pe calculatorul personal, dar au trecut ceva ani de atunci…

      • Salut, Florin! Și dacă s-a pierdut pe vecie Cireșul, el tot mai înflorește în amintire, an de an.

  4. DoarF zice:

    hm…tocmai cand vorbeam de botez(uri) am incurcat borcanele…

Lasă un răspuns

