Bozyre (treișpatru)

Că noi îi zicem patronului Moșu nu mai e un secret nici pentru el. Când sosește neanunțat, strigă din ușă: ”Sono io, Il Mosho!”… Râsete. Pupături. Bomboane și parfumuri din Duty Free, pentru mine și secretară.
Mă tot gândesc dacă să-i spun, aici, pe nume. E un nume comun, care i se potrivește atât de bine, încât niciun alt nume n-ar acoperi-o. Graseiată. Roșcată la coafor. Sâni imenși de la natură. Talie subțire, picioare frumoase până la genunchi. Gambe plinuțe și glezne groase. Știți genul? Toate disperatele s-ar lega de gleznele ei. Bărbații o privesc doar până la genunchi și pică lați. Cusurgiii bagă de seamă că, mda, are glezne groase, dar, între timp fata le-a graseiat ceva deștept și nostim, ochii li se priponesc la nivelul buricului, pe o rază de treizeci de centimetri, peisajul e numai bun de admirat.
Cum să zic chestia asta, fără să par atrasă?
Pe fata asta eu am angajat-o, cu examen psihologic, psihologul mi-era văr, așa că testul a fost moca, el mi-a scris, de mână, pe fișa de testare, un nota bene verișoresc: „Zici c-o să împărțiți același birou? Atunci asta este!”

O să scriu secretară cu S mare și gata.  Îi datorez prea mult, ca să-i pun numele la bătaie.  Am urât-o uneori, împreună cu Morcoveață,  atunci când Moșu îi acorda mai multă atenție decât s-ar fi cuvenit.
Dar fata asta, Secretara, ne-a fost permanent fidelă, adică a dus, veșnic, o luptă de guerrillă cu fanteziile erotice ale lui Moșu, le-a lăsat în fază de vis și a  redactat scrisori corecte, ori de câte ori a fost necesar.

Acest articol a fost publicat în autoturisme și alte chestii personale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bozyre (treișpatru)

  1. zazania zice:

    Imparatu’ lucreaza cu italieni. Ma gandesc ce tre’ sa fi fost extrem de disperat ca sa-si calce pe orgolii si sa-i suporte. Eu , una, i-am matrasit pe toti clientii italieni pe care -chipurile- mi i-a recomandat. Sunt infiorator de lungi la vorba si stransi la punga.

  2. Drugwash zice:

    What’s in a name… 🙄

  3. klaus zice:

    ,,Cum să zic chestia asta, fără să par atrasă?”
    Ce vrea sa insemne asta mai exact?

  4. zazania zice:

    Klaus draga, acilea e o adevarata spovedanie asa ca mai bine n-o tulbura cu intrebari de prisos.. Futu-i ma-sa de insomnie; maine voi arata atat de bine ca si babele rascoapte o sa-mi zica ‘sarumana’.

Lasă un răspuns

