Bozyre (dooșopt)

„Băăăăi!… Fir-ar al dracului de drac! Ia curba cu a doua, nu așa ne-am înțeles?”  – asta mârâia instructorul la fiecare cotitură, cât m-a școlit auto. Firește că era o prostie, din punctul meu de vedere, ca și aia cu ”ambreiaj-frână”.  Adevărul e că până la nooșpe ani jumate, când am fugit de-acasă,  am fost un copil ascultător și chestia asta, cu să faci cum ai fost învățat, mi-a intrat în reflex.
Trecuseră doi ani de când umblam cu Bozyre, și tot mai luam curba cu a doua, și tot mai călcam ambreiajul în prostie, ori de câte ori nu știam ce trebuie să fac.
De-aia reușeam să intru pe strada mea într-un fel maiestuos și relaxat, și mi se părea că tot cartierul bagă de seamă ce mișto conduc, ce artistic virez larg și galeș, ca una care a fumat demult, în tinerețe, toate șmecheriile șoferești, așa că acum îmi permiteam luxul să nu mă reped, ca frustrata, la ulița îngustă dintre blocuri, ci să vâslesc lin, o sută cinzeci de metri, până în fața geamului bucătăriei mele,  parter,  perdea cu ursuleți.  Adică, vreau să spun că, orice măgării aș fi comis în trafic, când intram pe strada mea, Bozyre prelua controlul și-mi scotea gărgăunii din cap, fiindcă era ca un valet serios și fidel, care face numai ce se cade, în interesul stăpânei.
Ei, în ziua aia, Nea Maieu a rămas în viață, fiindcă Bozyre a preluat frâiele descinderii pe strada mea, și a rulat leneș, până în fața blocului, ca un Prinț din Levant.

Acest articol a fost publicat în autoturisme și alte chestii personale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Bozyre (dooșopt)

  1. zazania zice:

    Ai fugit de-acasa la noospe ani? Fugi de’acilea, Principessa ,ca nu te cred !

  2. Drugwash zice:

    Băi, fir-ar al dracului de drac: şi io tot la nooşpe ani jumate am fugit de acasă, ca un fost copil cuminte! Uite, acuma mi se ridică păru’ pe spinare! 😯 Da’ să ştii că maieu n-am purtat decît în copilărie. 😀

  3. zazania zice:

    Teaba ta: ai marturisit public. Ne esti datoare cu (inca ) o poveste.

  4. luminita zice:

    Cum naiba se face ca imi aduc aminte ca pe instructorul tau il chema GXG? Memoria mea este mai cidata decat masinuta ta:)))))))))))))

  5. zazania zice:

    Luminita, luminita, trecui in toamna asta pe la portita ta si nu erai acasa :))

  6. zazania zice:

    De fapt, nu ! Ajunsei doar in delta si Imparatul facu cale intoarsa caci se stricase vremea. Dar m-am gandit la tine, sa stii !

Lasă un răspuns

