Bozyre (dooșunu)

Băi, când un tip mai puriu, îmbrăcat în tricou Tommy Hilfiger, îți zice că  nu vrea să-ți vadă moaca înainte de amurg, încerci să te pliezi pe oferta lui. Bine că vrea să te mai vadă!
M-am tirat per pedes la birou și m-am făcut că muncesc până pe la unu. La unu, Morcoveață a zis că face cinste cu masa de prânz la Quattro Stagioni, da’ de unde bani? Am verificat  scadențarul de plăți: toți clienții mici care plăteau  cash, plătiseră la termen. Cea mai nasoală situație pentru importator e asta: să fie plătit la timp. Să n-aibă pe cine strânge de diverse organe sensibile care dor, când are nevoie de bani. Noroc că noi eram o firmă mică, ageră, în expansiune vizibilă și dețineam monopol pe importurile noastre. Niciun detailist care primea discount nu se sfințea să amâne plata.
Ne era foame tuturor. În mod normal, fiecare s-ar fi scormonit în portofel și am fi rezolvat problema, dar Morcoveață ținea cu tot dinadinsul să închidem biroul pentru doo ceasuri și să ne hrănească el. Cum n-o făcea prea des pe bunul samaritean, nu merita să ratăm ocazia.
Am ridicat receptorul și am format un număr. Mi-a răspuns însăși doamna farmacist Oprea. I-am explicat că aveam nevoie de doo milioane în avans. Pentru Farmaciile 2-NA, era ca și cum ai fi cerut o fisă de telefon public. Doamna Oprea a zis ”trimite-l pe șofer!”.
M-am conformat.
Ne-au mai chiorăit mațele preț de juma’ de oră, cât a făcut ăla Domenii -Unirii, tur și retur.
Mi-am închipuit-o pe madam Oprea deschizând sertarul biroului de stejar, unde erau ordonate batalioanele ei de bancnote, ca în 101-102, 105-106, apoi închizându-l la loc.
Șoferul nostru, Virgil, lucrase ca șofer la firmele alea care își trimit șoferii în misiuni, nu în deplasări, așa că pentru el, singura problemă reală era ca madam Oprea să tragă, să numere și să împingă sertarul la loc, destul de vioi. Cu traficul se descurca el.
La trei jumate eram ghiftuiți.
La cinci împărțit la zero-zero, intram pe poartă la SERVICE AUTO CĂPRIȚĂ.
E drept că nimeni nu m-a împiedicat să intru.

Acest articol a fost publicat în autoturisme și alte chestii personale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bozyre (dooșunu)

  1. Shaman zice:

    Eu zic sa nu ne grabim. Suntem inca in zona alba, luminoasa. Am mancat deci ne simtim bine. In general, cand te simti bine, ti se intampla de bine. Numai cand nu, NU!

  2. Drugwash zice:

    Nu ştii că împărţirea la zero dă eroare? 🙄

Lasă un răspuns

