Bozyre (ZECE)

Da’ ce v-așteptați acum?
Să vă zic cum m-am dus în Băneasa, în taior de in, bleumarin, cu lacrimile înnodate în gât, sub formă de nod în gât, gata să mi se înnoade în bărbie, cu O SUTĂ de dolari între degete, la vedere, pe la toți arabii împuțiți care aveau firme de dezmembrări auto, cerșind o bucșă-punte-spate, pentru un Alfa Romeo 90?
Și să detaliez: în cele din urmă, un ciuhap jegos, în șlapi, cu doliu sub unghii, mi-a vândut un obiect noroit, practic, un dublu cerculeț făcut din fier și cauciuc, ultra-crăpat, cu o sută de dolari, când el costa, nou-nouț, într-un magazin de piese auto,în oraș, cât doo pachete țigări?

Nu, dom’le! N-o să mă auto-dau  singură în gât, să vedeți cât de proastă eram pe vremea când Bănică jr. moșea la bunul mers al mașinuței mele!

Acest articol a fost publicat în amintiri, autoturisme și alte chestii personale, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bozyre (ZECE)

  1. crazy wolf zice:

    De weekend 🙂

  2. Drugwash zice:

    O, dar iubirea n-are preţ…

  3. Andreotti zice:

    Nu sunt zdravănă:)
    N-am știut că la Bozyre (zece) m-aștepta Chilian :))) Suntem culmea!

Lasă un răspuns

