Per Dragoș

 

Întotdeauna când aleg un cadou, mă gândesc ce mi-ar fi plăcut mie să primesc.

Un pian? Merge?

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Per Dragoș

  1. Drugwash zice:

    Ce se întîmplă cînd ajung în blender un suflet şi-un pian şi cineva apasă butonul…? Nu recunosc nici măcar în faţa Marii Adunări Internetice! Dar îţi mulţumesc de acolo, dinăuntru…! 🙂

    • Și eu îți mulțumesc, Dragoș!
      Pentru mici chestii, cum ar fi aia că m-ai întors din drum. Mă gândeam să nu mai scriu, dar…

      • Drugwash zice:

        Uite-aşa, viaţa e făcută din „mici chestii” mari. De le-am vedea de fiecare dată cum sînt ele în realitate nu (neapărat) pentru noi înşine ci pentru cei ce se luptă cu ele… 😉

        Vine cîte o vreme cînd fiecare dintre noi are nevoie de două mîini, mai degrabă împletite în „scară” decît împreunate a rugăciune, pentru a ajuta pe cineva drag să sară zidul înapoi spre bine şi frumos. Dacă sîntem oameni, atunci să fim Oameni! 😉

        Oare ai văzut „The shadow dancer”…? 🙄

      • Nu, nu l-am văzut. Da vorbești mai mișto ca pisicologu de-acu doo decenii.De ce te-ai făcut diverse și n-ai rămas vatman? Vatm,an de oameni, vreau să zic.

      • Drugwash zice:

        Cel mai simplu de admis ar fi „c-aşa a fost să fie”. Dacă aş sta să analizez, mult prea puţine lucruri în viaţă le-am făcut fiindcă am vrut – marea majoritate pur şi simplu s-au întîmplat şi n-am avut nici pîrghia şi nici punctul de sprijin necesare pentru a răsturna Pămîntul, nici măcar cît să scot două-trei rîme de sub el, să dau la peşte. 🙂

Lasă un răspuns

