C’o fi break la Bozyre

Îi ziceam unui prieten de gară, ieri,  că…
N-are nicio importanță ce-i ziceam. Luna trecută a fost ziua lui și habar n-am avut. A fost și ziua preafrumoasei Andreotti și n-am știut.
Faptul că am pus două linkuri acum nu-i ajută cu nimic, pentru că Gara e un blog modest, cu puțini vizitatori, nu le crește traficul, nu urcă în clasamente datorită/din cauza Gării.

Ce să fac, să-mi repar greșeala?
Să le zic la mulți ani.

La mulți ani, fraților!

Frați de-o cruce. Nu știu, exact, ce cruce  anume, dar tragem toți trei la aceeași cruce. Simt. Poate că fiecare dintre noi mai trudește și la alte cruci, dar există măcar una la care gâfâim împreună. Chestie de intuiție. Chiar dacă pe Dragoș nu-l știu decât după vorba scrisă și pe Andreotti o știu în carne și oase,  pot să vă spun că amândoi sunt șapte roman.  Adică VII.
Cum încă mă simt și eu, măcar o vreme.

Care treceți prin Gară, fie și numai din greșeală, urați-le ceva!

Și niște flori de câmp, firește.

 

 

Acest articol a fost publicat în prieteni, sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la C’o fi break la Bozyre

  1. tu1074 zice:

    La mulți ani cu sănătate și de la mine !!!

  2. domnuio zice:

    La mulți ani și toți buni,sănătate !

  3. Drugwash zice:

    Săru’ mînaaaaaaaaaaaaaaaaa! 😀 *muah*
    Mulţumesc frumos, domnilor! 🙂

    P.S. Renata dragă, să ştii că moi personal n-am nici o gară 🙄 cu traficul şi clasamentele; cine trece pe la mine găseşte şi înjurături şi pupături, mă acceptă aşa cum sînt ori fuge mîncînd pămîntul. 😀
    La Andruşka e frumuseţe pură, chiar şi cînd e un pic supărată. Parcă mi-e şi ruşine să-i stau alături, să nu murdăresc cumva tabloul. 😳 Mai bine fug să mă plimb printre maci şi flori de cîmp… 😉

    • Heiii! DoarF!
      De un secol nu te-am mai văzut!
      Bun venit, omule drag! Credeam că ne-am uitat.
      Îmbrățișări. Și mulțumesc pentru cântecul ăsta, plin de bucurie, pe care-l dăruiești prietenilor mei.

      • Drugwash zice:

        Mulţumesc şi eu! 🙂
        Pe unde o fi Andreea? Cred că e tare ocupată acum, dar ajunge ea aici într-o zi. 😉

      • DoarF zice:

        Cum Se Vede, e una(hai doua), dar mai ales cum NU se mai vede. Cu sau fara blog. Ca sa vezi ca nu ne-am uitat. Cel putin nu de-un secol.

  4. Vero zice:

    Cu întârziere, le spun „La mulţi ani!” şi eu 🙂

    • Drugwash zice:

      Săru’ mîna, tuşă! 🙂 Scarpină-l pe Grişka între urechi din partea mea. 😀
      Şi spor la treabă în continuare… dacă n-ai luat vacanţă! 😉

      • Vero zice:

        Îl scarpin, cum nu 🙂 E una dintre mângâierile pe care le acceptă fără să ofere gherăieli în schimb 🙂

        Şi mulţumesc, fiindcă nu, n-am luat vacanţă… N-am mai luat de mult, şi s-ar părea că nici anul ăsta n-o să iau… (Deşi se zice că, atunci când faci ceea ce-ţi place, nu munceşti 🙂 )

      • Drugwash zice:

        Aşa se zice. Dar cum se zice cînd nu faci nimic toată ziua şi te culci obosit de parc-ai fi dat la sapă? 😛 Stai, nu-mi spune: se cheamă ‘lene puturoasă’! Io mi-s specimenul! 😆
        La muncă, deci, s-avem de unde ne lua vacanţă! 😛 😆
        Hai s-auzim numa’ de bine! Miao! 😉

      • Vero zice:

        Numai bine să fie! 🙂

    • Te îmbrățișez, VerOnica, dragă!

  5. Andreotti zice:

    Stau cu blogul tău deschis de vreo lună jumate, tot încercând să iau Bozyre-ul de la început, deși mai apucasem, pe sărite, să citesc din el. Dar vroiam să-l citesc cursiv, așa, ca pe-o carte cum numai tu știi s-o scrii și să mustăcesc, să mă hlizesc liniștită, să zumzăi chicotit la fiecare frază articulată cu umorul tău din belșug, înecându-mă pe alocuri, fie cu fumul de la țigară, fie cu (încă!) o gură de cafea.
    Abia acum, pe seară, am prins vreo două ore de co-fi break și direct aici am sărit 🙂 Eram la Bozyre (nouă) și dădui apoi cu ochii de mine aici și puțin mai sus…tu știi că VĂ IUBEȘTE și urâta de mine – io „iubi, judy, neagra”- din tot sufletul ei!! 🙂
    Nu ca să te liniștesc, dar nu dau prea multe parale pe zilele de naștere…mai bine îmi urezi ceva frumos sau te gândești la mine în oricare altă zi (într-o zi de luni odioasă e perfect), nu una încercuită cu-o șaibă aurie sau cu nume de sfințișori. Dar îți mulțumesc. Pentru că știu că urarea sau gândul tău bun, îmi vine bine și mi se așează oricum. Ca o eșarfă roză, nebună, în jurul gâtului, într-o zi frumoasă de toamnă, ca acum. Cu multă emoție și drag de nu-l pot duce….
    M-așteaptă Bozyre (zece) 😉

Lasă un răspuns

