Ghinion de neșansă

Pe 29 iulie era să vorbească Dan C. Mihăilescu despre Micul Chagall, la Omul care aduce cartea. Din păcate, emisiunea a fost scoasă din grila de program a PROtv-ului.
Asta voiam să vă spun, că-mi pare rău!

Acest articol a fost publicat în strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ghinion de neșansă

  1. Drugwash zice:

    Oare ştia dinainte…? 🙄
    Eh, s-a făcut şi el c-o carte gratis şi cu niscai carne în frigider. Doar un pacheţel mic, de poftă, că restul merge îndesat către factorii de decizie.

    Eu unul nu ştiu de ce mai există televiziune în ţara asta… Cît despre carte, tocmai spunea cineva c-o citeşte şi că-i place. Nu m-am mirat deloc. 🙂

    • Din păcate, înțeleg că blogul Irealiei s-a închis. Dar am apucat să citesc părerea ei. Mulțumesc, Dragoș!

      • Drugwash zice:

        You’re welcome! 🙂

        A lăsat ea acolo o ferestruică deschisă… Eh, nu zic nimic, că doar am comis-o şi eu acum ceva vreme, doar că mi-am făcut un back-up offline, c-ar fi fost păcat de cîteva-urile apreciate de cei din jur şi-apoi am reuşit să-l refac recent. Tare-aş vrea să fi făcut şi ea la fel, că a pus mult suflet pe acolo prin ţara Ireală. Aşa-i cînd lăsăm copchilu’, ăla de ne zace inside, să-şi facă mendrele. 😉

  2. ComiCultural zice:

    Eu sper că e doar în vacanță. Sau sper să-și găsească loc în grila altor televiziuni. Deocamdată, să să bucură publicu cu creieri fără forme de relief, că le stetea-n gât 10 minute dă cultură rasată pă zi!
    N-am mai citit literatură polițistă din adolescență, dar am înțeles că la Micul Chagall găsești mai mult decât intriga polițistă clasică. Păi ia să constatăm noi ce a vrut să spună autoarea…

    • Pe surse din interior am aflat că a ieșit din grilă.
      La ultimul târg de carte l-am văzut pe Dan C. L-am salutat, i-am zis că eu sunt aia care a scris NONO… Și-a amintit imediat, m-a întrebat dacă mai am ceva, mi-a dat cartea sa de vizită… I-am trimis Micul Chagall, Restul nu ține de mine.

  3. Pingback: Nu te supăra, carte! « ComiCultural

  4. Pingback: Test / Nu te supăra, Carte! | IroniCultural

Lasă un răspuns

