Vodafonu’, de numa’-numa’!

Vodafonu’ a dat copy-paste la farmacia inimii și a înțeles că rumânu’ cumpără cevașilea, dacă-l apreciază, inclusiv, țăranul român. Nu știu ce-a cumpărat ciobanul Ghiță de la firma de telefonie mobilă, de-a ajuns să-și îmblănească și tablee -me-he-he- eeta, că io mis mai țărancă decât dânsul, folosesc mobilul pentru a vorbi, aparatul de fotografiat pentru a poza și calculatorul ca pe o mașină de scris. Firește, m-ar interesa o aplicație care spală vase, calcă, freacă aragazul, uaierles, să tastez steluță-doi-doi și să obțin cenți la timp liber.
Dar a apărut o nouă reclamă la ceva, gen bani prin mandat poștal,  pe empeesa. Unde vorbește o fătuță cu dinții lipiți cu poxipol.
Un fel de moneygram, cu miros de oaie, de mucegai, de mizerie corporatistă care, pe timp de criză, ar fi în stare să ne miroasă ciorapii, unul câte unul, înainte de-a lansa oferta.

Nu-i destul că mâncăm roșii românești, din semințe turcești, obținute din răsaduri egipțiene?

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Vodafonu’, de numa’-numa’!

  1. domnuio zice:

    Vod-afonu’ o fi av\nd ceva „apleecație” specială de i-a plăcut ciobanului 😀

  2. Drugwash zice:

    Cică „nu-i prost cine cere, îi prost cine plăteşte”. La adăpostu’ vorbei ăsteia se trag ţepe în toate domeniile. Libera iniţiativă, nu? 🙄

    • Mda. Dar dacă ăla care cere e cu mult mai dotat decât ăla care plătește, practic, platnicul naiv se duce cu pieptul gol la războiu, poate că ne permitem să diseminăm nițel vina. Ăla care cere, Cerșetorul, se folosește de mijloace oculte, iar plătitorul, Țepuitul, folosește experiența de victimă, să nu se lase manipulat și a treia oară, că pe a doua o încasează sigur, conform legii numerelor mari.

  3. ALM zice:

    Marţi 1.07.2015 „mi-am tras” o bicicletă „medicinală”. Miercuri a venit bucăţi-bucăţi, dar am montat-o până la urmă. Joi am făcut exerciţii şi „m-a anunţat” că la fabrică i-au uitat ceva în burtă. Astăzi troncăne ca o roabă pe scări. Mâine o urc pe masa de operaţii …
    http://www.insports.ro/fitness-si-gimnastica/biciclete-de-fitness/bicicleta-magnetica-first-bike-810.html

    • Domnule ALM, cumpărăturile pe net fac deliciul țeparilor. Să vă dau un exemplu: la un teleshoping se vindea cutia cu 6 flacoane de extract din cele cinci ciuperci tradiționale și vitale, chinezești, cu 190 de lei, Sună acum și poate ai norocul să obții ultima cutie!
      La mine în Prăvălie este la vânzare cutia aceea, cu șase flaconașe, la 45 de lei. Absolut același produs. Același producător. Bine, costă 45 de lei, fiindcă mi-am pus adaos 20%,

      • ALM zice:

        Nu este vorba de o ţeapă tipică celor de pe net sau TV. Altceva am vrut să exprim, preţul, livrarea şi atitudinea vânzătorului au fost fără reproş. Am vrut să mă refer la munca bine făcută. Sunt convins că şi muncitorii de la Ghimbav cârcotesc, când se referă la munca făcută de alţii, de la cei care fac pâine, până la cei care administrează ţara. Şi uite că nici ei nu sunt în stare să facă un produs perfect! Şi, din păcate, n-am nici scule pentru ca să extrag braţele pedalelor de pe ax …

      • ALM zice:

        Nu vă contrazic în ceea ce priveşte ţepele care se dau în spaţiul public. Am şi eu o astfel de experienţă, poate nu aşa gravă cum au avut-o alţii pe acelaşi subiect. Ca orice om biped şi cu ceva ani şi kilograme la activ, pielea călcâielelor s-a cam îngroşat şi întărit. M-am bucurat când am aflat că există teribilul „Pedi Spin”. Reclama la TV arăta şi un preţ promoţional: 150 RON! Nu râdeţi că am râs eu destul. Am început să caut şi alţi distribuitori şi am găsit (şi cumpărat) aceiaşi „sculă” cu 33 de lei, cu transport cu tot. Dezamăgire cât încape! Singura acţiune care corespundea imaginilor din clipul publicitar era „bărbierirea” unui balon, fără ca acesta să se spargă. Ţeapă cât încape!!! Acum netu-i plin de reclamaţii, din toate ţările cu pretenţii de civilizaţie.
        După aproape un an a apărut (la noi) un aparat adevărat, mă refer la Scholl Velvet Smooth. L-am găsit la farmacia Tei cu 110 de RON şi, cunoscând brandul Scholl, l-am cumpărat fără vreo „strângere de inimă”. „A trecut testul!” Funcţionează perfect, fără să rănească sau să irite, se curăţă uşor şi se găsesc „pile” de schimb.

      • Dacă vorbim de un curățător de călcâie, e grozav! Faptul că l-ați cumpărat de la celebra farmacie TEI, asta chiar e ditai știrea. Dacă nu cumva stați prin zonă. Farmacia Tei e spaima spaimelor. Femeia aia cumpără totul cu banu jos și vinde la juma de preț din cât cumpără. Firește, nu e banu jos, ochiu la ușă, fiindcă are spătișor lat și potent, care o ține departe de orice controale.
        Firște, iar firește, mă bucur că dumneavoastră, ALM, un prieten de-al gării, ați făcut o achiziție care că satisface de la TEI.

      • ALM zice:

        Depinde la cât ne imaginăm raza zonei. Dar, vis-a-vis, este Parcul Circului, o oază superbă, loc unde fac exerciţiile pentru atenuarea (eu sper vindecarea) claudicaţiei intermitente. Aşa că, atunci când am nevoie de medicamente sau materiale sanitare, împuşc doi iepuri dintr-un foc: cea mai ieftină farmacie din „zona” Bucureştiului cu exerciţiile fizice. Sper că nu fac o reclamă fără să trec pe la casierie.

        Am nevoie de un sfat (indicaţie) profesională. Am un prieten care are nevoie de vitamina B17 ca de aer (poate chiar mai mult). În UE s-a interzis comercializarea produselor care conţin concentraţie de B17, deoarece ar da peste cap afacerile unor fabricanţi care jumulesc muribunzii. Totuşi, astfel de produse (ex. Amigdalină) se găsesc pe net, la preţuri prohibitive (peste 500 RON flaconul). Când eşti cu cuţitul la gât, dai şi 500 dar există riscul major al contrafacerilor. Aveţi idee dacă aş putea să-mi ajut prietenul?

      • Nu știu ce să vă spun, domnule ALM. Din când în când apare cât o substanță căreia i se zice vitamină, B, și i se dă un număr. Ziceți ceva de amigdalină. E ceva ce conține o cianură, probabil. Toxicitatea cianurilor, cred, vă e cunoscută.
        Cancerul e, după mine, o boală vindecabilă în funcție de individ, nu de tratament. A administra un toxic unui organism deja aflat deja în dificultate…
        Există atâția indivizi care beau ceai de rostopască, fiindcă au auzit pe undeva că e hepatoprotectoare, dar ignoră cu desăvârșire faptul că rostopasca, în exces, necrozează celula hepatică.
        Când e vorba de un neo diagnosticat, pacientul ar trebui să asculte doar de oncolog și de Dumnezeu. Poate și de un fitoterapeut competent, care contracarează efectele nocive ale terapiei anticanceroase cu antioxidanți: rezveratrol, coenzimă Q10, beta-caroten din sursă naturală… Exclus vitamine de sinteză, energinzanți celulari.
        Repet: habar n-am ce-i cu vitamina B17. În ceea ce privește cumpărătura de pe net…, nici măcar șosete nu mi-aș cumpăra via net, în cazul ăsta. Și nici în cazul fericit în care aș fi sănătoasă tun. Nu fiindcă sunt înapoiată, ci fiindcă produsele care se vând online se sustrag oricărei autorizări și oricărui control, fie ele obținute și numai contra șpagă la o instituție acreditată de Min. Sănătății.
        …Dar, dacă prietenul dv. se simte mai bine cu acel produs, lăsați-l să-l ia. PLACEBO face minuni. Întocmai ca Dumnezeu.

      • ALM zice:

        Vă mulţumesc! Prietenul este un „naturist” convins, nu ca mine (pe jumătate). Amândoi bem masiv apă ionizată şi, că o fi placebo, că o fi „pe bune”, la mine merge. Explicaţiile despre B17 (laetrile) sunt simple: extract concentrat din sâmburi de caise! Sunt numai doi producători mondiali siguri (peste ocean), unul cu Amignalin, altul cu Novodalin. Nu insist, am vrut doar să vă informez, ca să nu mai ziceţi „habar n-am ce-i cu vitamina B17” 😆 .

      • Vă mulțumesc! 🙂 Dar mereu zic „Habar n-am!” când n-am.
        M-ați făcut curioasă cu apa ionizată. Alt habar n-am. Aș putea să citesc pe net, dar acolo nu găsești decât opiniile ultrasubiective ale producătorilor de apă ionizată. Voiam opinia unui consumator, beneficii reale…
        Eu nu consum, din ceea ce vând,decât Co.Q10. Cu efecte evidente.Evidente în perioadele de pauză. Când observ cum mi-ar fi dacă n-aș lua. Și ulei de pește care, dacă nu mi-o fi scăzând colesterolul, ceea ce ar trebui să-mi facă, cel puțin nu-mi face ficatul cât China, cum ar proceda orice statină.

      • ALM zice:

        M-am îndepărtat de tratamentele alopate (nu complet, că-mi trebuie Siofor şi …) după ce am citit „Studiul China” al lui Colin Campbell. Eu am ficatul cam cât juma’ de China şi medica îmi prescria fenofibratum, ca să n-am cumva conflicte cu colesterolul. N-am, după normele americane, am după simptome şi normele indigene. L-am luat la rând şi pe Robert Young, cu celebra dietă pentru bolnavii de diabet. De acolo nu prea aveam ce să învăţ, că propunea numai fructe şi legume exotice. Dar, răscolind netul, am aflat de cartea „Miracolul pH pentru diabet”, de acelaşi Robert Young. P-asta nu o încercasem! A corespuns cu momentul în care un amic mi-a făcut cadou un „reactor”, care alcalinizează apa plată şi o încarcă cu „redox”. Exact ce spunea Robert! Numai că „reactorul” n-a mers şi experimentul s-a încheiat înainte să înceapă. De câteva luni, alt amic mi-a făcut cadou un aparat numit „Hunza Iridium”. Ăsta merge brici http://www.hunza.ro/ ! Astfel că, zilnic, îngurgitez cam 1.5 litri de apă alcalină, cu ORP mai bun de -600mV. Efecte? Greu de definit într-o postare, dar bune. Nu la fel de bune obţin cu cafeaua verde, fiindcă trebuie să dau jos minimum 10kg. Asta e legătura cu bicicleta. Ar trebui să alerg câţiva kilometri pe zi, dar ştiţi cum e cu claudicaţia …

      • Of, domnule ALM! Eu credeam că duceți o viață senină, confortabilă, fără calcule. 🙂

      • ALM zice:

        Fără calcule, viaţa e „pustiu”!

Lasă un răspuns

