Văicărești, Calea.

Stau și mă-ntreb de la ce mi se trage depresia asta. Bine,  nu că n-aș ști, cu subiect și predicat, nume, prenume și tot restul… Da’ știți cum e omul: tot caută să se amăgească, să pună un țap ispășitor mai pirpiriu, când i-o da Suptconștientul un croșeu de stanga, îl lasă lat. Pe Țap, adică. Ai strivit cauza, moare și efectul.
Bun. Am făcut o listă de false motive pentru care am intrat în depresie și am de gând să rumeg la ea, să văd cum o micesc, ca să mă scot.

Dacă nu reușesc, până la urmă va trebui să mă întorc la scris.
Că Oprescu a deschis șantier și pe contrasensul Văicăreștilor și, cât golești o juma de rezervor la ralanti, ai vreme să te gândești, zi de zi.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Văicărești, Calea.

  1. Drugwash zice:

    Poţi economisi un croşeu (sic!) de neuroni, sărind peste listă şi trecînd direct la scris. 😉 Drept pentru care ţin pumnii (şi nu-i dau la nimeni, na, egoist ce sînt! 😛 decît dacă mă supără careva 🙄 )

    • MI-e teamă că trecerea direct la scris nu se face ca trecerea de pe banda unu pe banda doi, cu semnal stânga. Uneori e nevoie de un accident.

      • Drugwash zice:

        A… happy accident? 😉

      • Mda… 🙂 🙂 🙂
        Se dă jos din mașină lovitorul și nu ține un levier în dreapta, nu urlă la mine de mamă, de organe procreative, zice doar că a(i) greșit. Să facem o ”prietenoasă” de-aia… să nu ne ia permisul la amândoi. Să zicem că tu erai așa, eu făceam așa, să-i băgăm în ceață pe milițieni, vrei? Da, sigur că vreau. Să punem mașinile în parcarea asta. Uite, se șterge cu lichid de frână. Și tabla? Tabla nu trebuie îndreptată?! Ba da. O să se îndrepte și tabla. Problema e că nu se îndreaptă vremea. N-ar fi mai bine să ne adăpstim undeva, la o cafea? Ba da.
        Vinovatul face conversație, ca să mă îmbuneze. O ia din copilărie cu mărturisirile. La a doua cafea, e limpede că, dacă vreau să scriu despre el, o să-i schimb numele. Și-o să-l fac nițel mai burtos, fiindcă arată enervant de bine. E la limita dintre ”un tip a greșit în trafic” și ”un tip care arăta mortal, mi-a luat vopseaua de pe ușă”. Nu știu dacă animalele alea de la asigurări țin cont de cum arată vinovatul. Eu țin cont. Dacă se exprimă curgător și nu pomenește de ghivetă și scluptură , sunt dispusă să zic că din vina ambilor.
        Pe urmă mă duc acasă și scriu despre el. Vreo două pagini. Unde mi se pare prea golaș, mai pun de la mine. Îi inventez o poveste și-i uit numele care sfârșește în escu. Încerc ”eanu”, dar nu i se potrivește, pun ceva care se termină în ”an”.
        Pe urmă îi schimb ochii. Părul, meseria și, în cele din urmă, marca mașinii. Fiindcă tipul ăsta,nou, nu poate conduce ce conducea el când m-a lovit. Să-i punem la picioare o Skoda? Bine.
        Dar unde se grăbea el, așa?
        Ei, de-aici e treaba mea. Povestea…

        Dar, din păcate, n-am găsit niciun fraier suficient de căscat, ca să-mi ia vopseaua. Nu e timpul pierdut, eu, însămi, conduc ca o căscată și luna e abia la început.

      • Drugwash zice:

        Eh… greu şi cu accidentabilii ăştia… Oare poveştile lui ‘escu’ să fie sortite pieirii din cauza unui blestem karmic…?

        Poate ţi-ar plăcea filmul la care făceam atît de voalat referire… Şi – cine ştie – ai putea visa despre accidentul perfect. 😉

  2. klaus zice:

    Arunca lista cu motive false doar stii cu nume, prenume…. Sau am o fractura logica?

  3. crazy wolf zice:

    Vorbitul e antidepresiv. Mai e mîncarea-confort (ce mîncai tu cînd n-aveai griji). E muzica-confort – best of 60’s, best of 70’s (tocmai ascult – în 70’s am fost io copil). Dacă n-ați descoperit încă torentele, găsiți pe Youtube.
    Uneori puțin regres face bine. Aveam o profă de filozofie în liceu care spunea o chestie de care mi-am adus aminte de multe ori ulterior: ca să mergi înainte, uneori trebuie să faci un pas înapoi.

Lasă un răspuns

