…și o zicere care m-a uns pe suflet

la Mordechai pe blog.

Acest articol a fost publicat în citesc şi-mi place și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la …și o zicere care m-a uns pe suflet

  1. domnuio zice:

    citit-plăcut
    mulțumesc !

  2. Păi, cum dracu să nu-ți placă?! Vorbește ca din cărți. Ca din cărțile vii, care suntem.

  3. Cârcotaşu zice:

    Vacanță plăcută, Cârcotașule! Povestește-mi pe unde ai hălăduit cele zece zile.

    Hă, hă, hă! Păi am fost până la Spitalul Militar, secţia Cardio II. Să vezi ce chefuri am încins acolo! 🙂

    • Ei, n-aveam de unde să știu! Îmi pare rău! Sper că te simți bine, acum.

      • Cârcotaşu zice:

        Evident că nu ştiai. Nici măcar n-are de ce să-ţi pară rău. Sigur că mă simt mai bine acu’, doar altfel nu scăpam încă. Eu am făcut haz de partea comică a răspunsului tău! N-avem noi „calitatea” de a face haz de orice? 🙂

  4. Rica Venturiano zice:

    Nu esti singura. Intr-adevar, le-a zis pe bune. Oare cand o sa scapamn de acest morb, al „egalitatii” prost intelese si, ce-i mai grav, „PROST APLICATE”?? Poate ca atunci o sa incepem sa vedem si noi „ceva” schimbandu-se in bine in aceasta tara. Poate nu vom ajunge sa traim pana la urma in „BECALIA”.

    • Rică, părintele egalitarismului de genul ăsta a fost Napoleon. Când a zis că în ranița oricărui soldat se află bastonul de mareșal. Pe urmă ne-am inspirat din reclama aia, la Adidas Tortion: dacă vrei, poți! – care ne-a intoxicat la începutul tinerei noastre democrații. Oh, iertare! Pe vremea lui Ceaușescu ni s-a vârât în cap cu dalta și ciocanul aceeași idee, că toți suntem egali și toți putem face la fel de bine același lucru, Se numea cântarea româniei,

      • Rica Venturiano zice:

        Renata, ca sa pricepi ca intre „toti suntem egali” si „toti avem aceleasi drepturi” e nevoie deceva mai mult decat o diploma cumparata 😀
        Atunci cum vrei tu sa o priceapa mai mult de acel 30% din marea masa a „alegatorului”? Ai curajul sa o intrebi pe acea „doamna de servici” la care faceai candva referire, care este diferenta? 🙂
        In rest, numai bine. Sa fim bucurosi, maine se prea poate sa fie mai rau. 🙂

Lasă un răspuns

