Suzeta

Opresc la trecerea de pietoni, în spatele unui Fiat, ca să treacă o femeie cu doi copii, unul în cărucior, celălalt – o fetiță de vreo șapte ani, agățată de mijlocul de transport al mezinului. Undeva, pe la jumătatea „zebrei”, se întâmplă ceva. Ăla mic se agită, își ia o față mototolită de început de plâns, aia mare ridică din umeri și clatină din cap că „nu, nu e ea de vină”, mama are un moment de ezitare, parcă s-ar întoarce din drum, apoi se răzgândește, dă bice și traversează restul drumului furioasă, muștruluind la amândoi.
E șapte dimineața, fostă șase, până acum câteva zile. Nu prea înțeleg ce se-ntâmplă.  Fiat-ul o ia din loc, fiindcă are cale liberă. Mă pregătesc să-l urmez, când, de pe trotuar, țâșnește în mijlocul străzii un milițian. Mă oprește pe mine și pe ăla care tocmai venea pe contrasens. Îmi zic: „Hait, ia să vezi cum ne ia permisul la șapte dimineața, fostă șase, fiindcă mișcam mașinile înainte ca asta cu doi copii să-și fi urcat și ultimul picior pe bordură!”
Milițianul culege ceva de pe linia continuă, dă fuga înapoi la mămică, îi întinde ceva-ul, ea se bucură toată, el ne face semn că putem circula.
Cu coada ochiului, apuc s-o văd pe femeie cum freacă ceva-ul  între degete, apoi îl vâră în gura supăratului din cărucior.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, strict autentic și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Suzeta

  1. domnuio zice:

    😆 operațiunea „Suzeta” a fost încununată cu succes !

  2. klaus zice:

    Imaginea e aproape sublima! Parerea mea! 🙂

  3. Cârcotaşu zice:

    Inadmisibil, revoltător:

    apuc s-o văd pe femeie cum freacă ceva-ul între degete, apoi îl vâră în gura supăratului din cărucior.

    De pe jos, de pe stradă? O şterge-ntre degete şi-o bagă copilului în gură? Ce părinţi, dom-le!

  4. Drugwash zice:

    „What doesn’t kill you, makes you stronger!”

    Specia umană a degenerat de-a lungul timpului, ajutată de tehnologie. Aşa-zisul capitalism e doar o formă de triere genetică pentru a readuce genele umane la o formă puternică, rezistentă.

    Dacă puştiul supravieţuieşte, e un învingător al rasei. Simple as that!

  5. klaus zice:

    Te imbratisez si eu, renata! Macar in virtual! 🙂
    In alta ordine de idei, Drugwash spune un mare adevar: degenerarea umana, genetic vorbind, creste cel putin direct proportinal cu dezvoltarea tehnologica. Eu sunt siderat de o prea mare majoritate a parintilor care mai au un pic si isi inchid copii intr-un balon de sticla. Si nici macar nu sunt un parinte perfect! 🙂

    • klaus, lumea, în mizerabilitatea ei, rămâne minunată, atâta timp cât nu-i punem mască la bot, pe timpul unei viroze banale, Atâta timp cât nu evităm o strângere de mână care ne-ar outea contamina.

      • klaus zice:

        Mizerabilitatea asta a lumii de care vorbesti, nu poate insemna ca noi am fi inadaptati? Cand incerc, la anumite reactii ale mele, sa ma inteleg, poate chiar sa-mi acord circumstante atenuante, am multe dubii. S-o dau in psihologie? As fi clar un inadaptat. Basca, mi-as mai descoperi o tona de frustrari si in urma sumei lor ar trebui sa ma abtin in a-mi transmite genele. Daca ma judec dupa cum e moral -moralitatea pe care eu mi-o impun ca standard- as mai pune o cireasa pe tona de frustrari :D. Astept pareri, chiar daca eu am ales deja calea.

  6. klaus zice:

    P.S. Luminita de la capatul tunelului? Mai stii ceva de ea? 🙂

    • Din păcate, nu. A părăsit nava când am zis eu ceva despre căței, că nu mușcă pe oricine… Atunci am pierdut-o. În schimb Lelia e la locul ei, Zâzania la fel… ElZap are o problemă. Sau avea o problemă,, fiindcă nu mai răspunde pe mail. Poate e dincolo. Trist e că Dincolo nu există mail.

  7. Pingback: Unde sunt coruptii din PDL si PMP? Trebuie sa convingem SUA si partenerii europeni ca anchetele DNA sunt selective si vizeaza doar adeversarii politici ai lui Basescu Traian | Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

