La semafor

Roşu interminabil la Şincai.
Mă uit şi io, stânga, dreapta, să văd care se scobeşte în nas la semafor, care are de gând să facă stânga de pe banda cea mai orientată spre dreapta, să văd pe unde m-am amplasat, ca  să ajung astă-seară acasă. Nu de alta, dar mâine lucrez.
Stau bine. M-am înfipt strategic, niţel dreapta,  i-am  încurcat p-ăia doi din spatele meu, stau cloşcă în mijlocul drumului, orice ar pune la cale ăia din faţă, am loc să mă repliez pe drept înainte. E unu’ de Giurgiu care a dat în groapa aia mică, adâncă şi disturgătoare, l-am ginit, sunt orientată corect, o s-o iau între roţi.
Nu mai am nimic de făcut în ceea ce priveşte traficul. Sunt ca şi trecută de intersecţie. Dar tot stau. Şi dacă tot stau, mă uit, casc gura la ce se întîmplă pe trotuar. O fată vorbeşte la telefon. A ieşit din gura de metrou, unde n-are semnal şi acum îşi scoate pârleala. S-a oprit în dreptul unui panou gen triptic, care e cvadriptic. (Am verificat în DEX acum, când scriu, cuvântul nu există).
Totuşi în faţa gurii de metrou există, bine-mersi. E un fel chioşc-reclamă. În primul cadru e un mahalagiu tânăr, cu moţul dat cu gel, zâmbitor – Adrian Enache. Dacă numele nu vă spune nimic, vă dau eu un hint, e cântăreţ de muzică uşoară. În fotograma doi e Stela Popescu, zâmbind cu subânţeles şi arătând ca o veche damă de bordel, ajunsă, pe bază de experienţă şi economii la sânge – patroană. În cadrul trei e o fată blondă, cu breton, în halat alb, care, dacă n-ar avea medicamente pe fundal, ar putea avea jucării de pluş, savarine, beţişoare de scobit în urechi. În cea de-a patra imagine e popularul nostru artist al poporului, care a făcut să se râdă mii de dactilografe şi croitorese pe vremea prea-mpuşcatului şi doojdoi de ani după – vedeta Arşinel.  Am tăiat doi ani din istoria veseliei poporului român, cu speranţa că, în ultima vreme, o parte din dactilografe şi croitorese şi-au făcut PFA-uri, s-au patronizat şi deşteptat, nu mai atârnă pe lângă flă(ş)căi  hipertomnatici care, în lipsă de talent, fac bancuri de autobază, ca să le pice măcar de-un rinichi, dacă nu de-o viloanţă.

S-a făcut verde. Semaforul îmi garantează încă treizeci de metri spre casă. În următorul minut, sunt cu treizeci de metri mai departe de cea mai infectă reclamă la singurul serviciu care, prin lege, n-are voie să-şi facă publicitate.

Acest articol a fost publicat în d'ale Prăvăliei, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la La semafor

  1. Theodora zice:

    da, cateodata este mai bine cu ratb-ul 🙂

  2. Cârcotaşu zice:

    He, he! Cine citeşte zice că e vorba de nişte panouri de reclamă uriaşe, de-ţi ies din ochi, când de fapt sunt neşte fâşii la tavanul chioşcurilorpe care, dacă nu te uiţi atent, nu vezi despre ce e vorba. Da’ ce-i de remarcat e aceea că şi Dona, ba şi Help Net îşi fac reclamă.
    Acu’ nu ştiu, chiar e interzisă reclama pentru farmacii? 😯

  3. clujanu zice:

    trebuie sa va mutati la Cluj, aici semafoarele sunt mai distantate!

  4. Rica Venturiano zice:

    Cand ajung in traficul din Bucuresti, ma felicit ptr alegerea facuta (intr-un fel nevoita atunci) de a ma muta in Constanta. Nu ca s-ar circula mai „civilizat\”, ci doar ptr faptul ca avem o semaforizare mai buna. Cand ai verde ptr inainte si la stanga, nu au si aia din fata ta, de abia apuca sa faca stanga PE VERDE doi sau trei. Plus temporizarea semnalizata la fiecare semafor, sa nu „te ie pe nepregatite” verdele, hi hi.
    Pacat ca nu avem si teatrele din Bucuresti, ca zau daca m-a mai chinuiam sa bat drumul periodic pana acolo. Pana si cu parcarile stam mai binishor, in EXTRA-SEZON, ca altfel e o bucurie sa prinzi o bordura sa-ti asezi masina.

  5. Pingback: Elena Basescu se scarifica pentru PMP. Suntem emotionati profund. | Hai ca se poate!

  6. Pingback: Elena Basescu se sacrifica pentru PMP. Suntem emotionati profund. | Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

