Există viaţă şi după feisbuc?

Există! Şi se desfăşoară normal.
E ziua ta. Ştiu ăia care: a) te iubesc şi nu te uită; b) aşteaptă ceva de la  tine şi speră să nu-i uiţi.
Divorţezi. Află: a) soţul/soţia; b) rudele apropiate; c) toţi cei care ştiau că eşti căsătorit/căsătorită şi bagă de seamă că nu mai porţi verighetă. Dacă nu purtai, categoria „c)” cade.  Dacă nu-ţi pasă de „c)”, poţi să minţi că ai pierdut-o şi cade iar.
Dacă eşti, însă, oarece vipuşcă măritată cu vipuşc, fost căsătorit cu altă vipuşcă, ai copil cu el şi gropiţe în obraz de dinainte de-al cunoaşte şi ai anunţat pe feisbuc – în serie şi-n paralel cu  el, că divorţezi, atunci aşteptă-te, nenică, să te urmărească ZECE maşini cu paparazzi, exact cum ai sperat tu, în taină! Nu mi te fă, mie, ştire de ora şase dimineaţa, care erai, tu, distrusă că n-ai intimitate, că io la ora aia dorm! Şi nu-mi spune mie, muritor de rând, care mă sfiesc a-mi aminti când e ziua mea de naştere, că trebuie să „fac cinste” la birou şi-mi dezechilibrez bugetul lunar, că bietuţul tău copil de 5 ani era în bătaia paparazzilor, fiindcă ai ştiut că aşa va fi, încă de când ai anunţat divorţul pe feisbuc. Că de-aia l-ai anunţat! Ca să nu-l rateze niciun cerşetor de prietenie pe feisbuc, niciun paparaţ, nicio altă andrea, de cântăreţ, de fotbalist, de tricotat.

Şi, că veni vorba: mai ai de lucrat  la împrieteneli, că, dacă  scriu pe Google „andreea”, cu doi de e, eşti pe locul trei, după „bălan” şi „raicu”. Hai, că „bălan” şi-a tot uzat coarda vocală pe timpanele noastre, la modul care pe care, da’ astălaltă – „raicu” – n-are niciun drept! N-are bănic, n-are copil, n-are gropiţe.

Acest articol a fost publicat în păcat că e populată, ştiri de neştiut și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Există viaţă şi după feisbuc?

  1. tu1074 zice:

    Oare se poate trăi și fără 😆 ?!
    De necrezut…

  2. matilda zice:

    Mare lucru tehnica asta, Renato ! Fără feisbuc, Cancan, Clik şi alte minunăţii, cum ar mai ieşi în lume şi conştiinţa fanilor, atîtea „vedete” ?
    Ştii cum se spune : nu ieşi în presă, nu exişti !

  3. Cârcotaşu zice:

    Ba are. Raicu, gropiţe!
    De feisbuc, cum zicea Bulă, misipipi, n-am!
    Da’ nu-nţeleg dom-le, ce atâta larmă, că io să fiu paparaţ, n-aş căuta-o p-asta nici să stea o oră-n aeroport, să mă caute ea pi mini! S-o văz atunci ce-ar mai zice, cum s-ar mai alinta? Ş-apăi io nu crez c-au urmărit-o atâţia şi chiar până-n uşile garajului… Să fim serioşi, asta fantazează. Ceva schizo… nu?

  4. Am incercat si eu pe goagal, de curiozitate – andreea balan, banica, raicu, tonciu… Naiba stie cum da’ in ultimii zece- cinspe ani vedetele se stabilesc dupa fizic. Valoarea nu prea mai conteaza.

  5. Vania zice:

    Am scăpat de punctul c, că n-am purtat niciodată verighetă. Ca pe orice Vărsător autentic, mă jenează tot ce nu e cârpă de bumbac.

  6. Mirel Curiosu' zice:

    de ce scrieti toti cu diacritice? si de ce tineti neaparat ca prima litera din propozitie sa fie capitalizata? am pierdut ceva?….

  7. Simion Suciu zice:

    Unde-ai disparut, Renata?

  8. Pingback: 1 Martie Martisor – La multi ani! O primavara frumoasa si norocoasa! | Hai ca se poate!

  9. klaus zice:

    Ar trebui sa fim gelosi pe Nono?

Lasă un răspuns

