Incineratu’

Azi, prietena mea, Neti, pe care am poreclit-o InterNety, fiindcă ştie istorie  universală pe date, ore, minute şi secunde, zicea ceva despre defunctul Nicolaescu. Zicea:

– Acu’ dacă s-a dus Incineratu’, poate mai dau şi ăştia vreun film la televizor!…
Eu  am râs, ca proasta.
Am râs ca proasta-n bâlci, da’ cam degeaba.  Că nimeni, niciodată, n-o să fie capabil de-o prezentare atât de scurtă şi feroce  pentru cel care a fost cel mai bun regizor de film dintre inginerii români.

Acest articol a fost publicat în d'ale Prăvăliei, strict autentic. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Incineratu’

  1. Neveu01 zice:

    Asa e, ar sa va deie.
    Adica o sa aveti parte si de gunoiul hollywood-ului ca pana mai ieri (asa intelg io din scriitura de mai sus) incineratu’ le dadea foc.
    Acu or sa va arda dar numa’ pe voi.
    La retina si la vreme.
    Hihihihi,, ce-am sa ma rad(!)
    Sau mai scurt:
    Da-i Cezarului ce-i al lui.

    • Nu, frate! Ne-a ţinut televiziunili fo câteva zile numa’ pă un „un fleac, m-au ciuruit!” şi alţi Mihai Viteji, d-ăştia… Da’ de obicei ni-l dă p-ăla cu Stallone (unul din ele) sau cu Vin Diesel (ambele, că n-a făcut decât doo filme, identice), la care nu se uită nimeni, da’ măcar zici iar dau ăştia o reluare, nu iar dau ăştia un priveghi.

  2. Neveu01 zice:

    ii dadea foc.
    asa, sa se potriveasca.

  3. Vania zice:

    Gata cu incineraţii, putem reveni la hărţuirea sexuală!

Lasă un răspuns

