Pe ploaie

Am votat. Pe ploaie. Din respect pentru cei care s-au dus la vot pe ninsoare.
Ştiu că votul meu nu contează. N-a contat niciodată, fiindcă cei votaţi au crezut că li se cuvine să fie acolo,  pe bază de care-i mai şmecher.  Noi votăm şmecherismul fardat mai bine.

Totuşi, am votat contra unui imbecil care şi-a făcut campanie cu sloganul „Eu fur mai puţin decât ei”.

Am votat fiindcă, oricum, ieşisem din casă, după ţigări.

Acest articol a fost publicat în actualitatea politică, o ţară frumoasă, păcat că e populată. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Pe ploaie

  1. Neveu01 zice:

    Bune „alegeri”.
    Mahorca, tusea si junghiu…

  2. ifim zice:

    Nu eşti singura care ai votat pe ploaie. Iar că ai ieşit din casă numai după ţigări, nu-i verosimil.
    Un fumător care nu s-a gândit să se lase, îşi face provizii pe timp de vreme rea. 🙂

  3. matilda zice:

    Eu am ieşit din casă pentru că ploaia face bine la ten. Bineînţeles, am votat, dacă tot vreau să mă simt altfel .

  4. Stiri despre Beius zice:

    Daca ai votat asa cum ai spus e bine. Chestia cu tigarile iese din calcul. Si faptul ca ai facut-o, oricum ai fi facut-o, dovedeste ca nu esti planta si nici nevertebrata. Oricum, eu am inteles.Respectele mele, doamna!

    • Îi răspund mai întâi lui Beiuş, fiindcă numai el a înţeles mesajul. 🙂
      „Pe ploaie, vânt sau vreme rea, purtăm chiloţi cu craci”
      Fireşte, rimează cu „Ai hou, ai hou, suntem pitici cu draci”

      Tuturor, mai apoi:
      Nu cred că am votat vreo soluţie. Am votat din respect pentru cei care au murit în decembrie ’89, ca să avem drept de vot.
      Am votat ca să mă simt bine în propria mea iluzie. Că o schimbare, fie ea şi în rău, elimină disperarea de a trăi într-un bine impus.
      Am votat Bănicioiu – un dentist care n-are vorbele la el şi Voiculescu – un securist care făcea comerţ exterior pe vremea lui Ceauşescu.
      După mine, n-am votat nimic, cu excepţia altui experiment.
      Atâta timp cât BRAND-ul care mă plăteşte supravieţuieşte onorabil şi pe profit, am votat spre binele meu, egoist.
      Dar asta e o simplă coincidenţă fericită. Aş fi votat oricum împotriva unui partid care s-a constituit ca mafie înainte de a se lămuri că e partid.
      Sunt uimită că zic toate astea eu, care cred că atunci cînd cinci interese individuale coincid, există toate premisele să apară un partid.

      • fast-forward zice:

        Şi eu am votat USL – fără iluzii, din calcul. M-am gîndit că e nevoie să aibă majoritatea pentru a se limpezi lucrurile cît mai repede în conştiinţa publică cu privire la intenţiile lor. Odată ce au majoritatea, nu mai merge cu vrăjeala că nu-i lasă alţii şi trebuie să se pună pe treabă. Cu cît ne lămurim mai repede în privinţa lor, cu atît mai bine. Sper că de data asta o să iasă şi mai multă lume în stradă.
        Remember… :

  5. sol zice:

    Lasa-te de fumat, Renata!
    🙂
    ( niciodata nu e prea tarziu )

  6. Matei Florin zice:

    Între timp, doi coabitanţi au fumat pipa păcii…

  7. Pingback: Judecătorii CCR au decis invalidarea referendumului în virtutea unor „opinii” « Hai ca se poate!

  8. Dan Manole zice:

    Fara legatura cu materialul postat: sarbatori luminate, alaturi de cei dragi!

  9. Mihai zice:

    N-am votat! Am fost in comisie. Nu aveam voie sa votez decat daca eram in circumscriptie. Bineinteles, nu eram.
    SARBATORI FERICITE!
    PS Si mie imi spune rtoata lumea sa ma las de fumat, dar…

  10. klaus zice:

    La multi ani!

  11. La multi ani si un an nou mai bun!

  12. Neveu01 zice:

    La Multi Ani, Klaus!

Lasă un răspuns

