Cu gura plină…

klaus,

Tipu’ din fotografie, despre care eu am o părere nu tocmai bună – ţine mausul pe poză şi o să afli care e părerea mea – face parte din categoria curvelor preţioase. Ce e o curvă preţioasă: o curvă care pretinde că se sacrifică pentru diminuarea tensiunii sexuale în populaţie cu tot haloul de chilipiruri care învăluie demersul. Mai puţină violenţă, mai mult echilibru, mai mult control asupra instinctelor primare, mai mult bla-bla-bla.

În realitate, domnul mecinicopschi, sper că am nimerit cu brio numele domniei sale, e o curvă sadea, genul clasic, negocierea înainte de prestaţie. Banu’ jos, ochiu’ la uşă, către următoarea filmare, articol, intervenţie, interviu, părere, o ceva, acolo, din care iese parnos dând din gură.
După umila mea părere, ceea ce-l deosebeşte pe nea gheorghe mencini… şi cum vrea el să se cheme, de o curvă clasică, e datul din ceva. Femeia respectivă dă din buci, bătrânelul în discuţie dă din buze.

Rezultatul e diferit. Femeia produce plăcere, omul nostru produce angoasă.

Savoria e o firmă care produce pâine în regim de angoasă, de-aia are nevoie de expertul în crăpelniţă sănătoasă ca să vândă măcar un coltuc.

O salut pe Zâzania cu înflăcărare, pentru întrebarea-cheie: care grâu are un conţinut mai ridicat în ceva, dacă nu s-a intervenit asupra lui cu bisturiele chimice şi genice?

Asta, trecând sub tăcere faptul că grâul conţine acizi omega din părţi.

klaus, dacă tu vrei să facem din gară tribunalul nutriţiei,  apăi eu vin cu toată bucuria şi cu întăriri acreditate!

Mi-a făcut plăcere să-i dau un bobârnac dumnezeului halelii sănătoase,  pe care îl suspectez de fleică şi mici în timpul liber.
Să ne citim sănătoşi, prietene!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cu gura plină…

  1. ifim zice:

    Pe mencicupulovski ăsta Baghi nu-l suferă. Şi nu ştiam de ce. M-ai lămurit! 🙂

  2. Theodora zice:

    Problema este ca unii il cred

  3. klaus zice:

    Nu stiu ce tribunal al nutritiei putem face. Eu nu ma pricep la oameni :). Si la animale am mari rezerve pentru ca nu-mi desfasor
    activitatea in domeniul in care m-am pregatit. Si sunt exagerat de exigent cand ma refer la cunoastere. Poate tocmai pentru ca am muscat din ea o bucatica.
    Revenind la Mecinicopschi si integritatea profesionala……imi aduc aminte ca un medic veterinar grec, fost mare director de concern ce producea furaje concentrate pentru animale, scria intr-o carte despre nutritia purceilor cum ca necesarul de vitamine dintr-o reteta e stabilit aproape aleatoriu, neexistand studii care aduca dovezi clare asupra necesarului. Am ramas perplex atunci: cum naiba sa arunce cineva cu noroi inspre propria breasla? Adicatelea bagi in oameni produse de sinteza prin gura porcului fara sa stii nici macar de ce.

  4. clujanu zice:

    hihihi, mi-ati adus aminte…

    acu multi ani il vazui pe musiu intr-un interviu luat intr-un magazin alimentar situat langa o gara ( doar o coincidenta! ). nenea acesta a desfiintat absolut toate produsele aflate pe rafturi intr-o rafuiala aproape personala cu ele. si zau, inca nu era la moda lupta media impotriva e-urilor. de atunci stiu ca nu am voie sa mananc nimic si ca totul este daunator si nenatural intru hranirea mea.
    dar cand ajunse la soia…,parca-l vazu pe d-zeu si maria sa in persoana, langa el.apologia soia si a derivatelor ei e putin spus. cred ca s-ar fi asezat si in genunchi, doar doar ne va convinge!

    in rest e simpatic!

  5. Cârcotaşu zice:

    Ei, omu’, cum mai spuse cineva, după ce-a desfiinţat toate produsele din rafturi ca fiind dăunătoare sănătăţii, punându-ne pe toţi la post negru şi fără apă, că aia conţine nitriţi, veni de ceva vreme cu laude la pâinea Savoria, cică făcută din grâu „Spelta”. Doar că în reclamă numele Spelta e pronunţat aşa rapid şi neaccentuat încât tre’ să o asculţi de nu ştiu câte ori ca să înţelegi ce spune el.
    Acu’, odată ce-am reţinut cum îi zice, m-am dus şi io ca tot omu’ pe net, să văz ce-i cu soiu’ ăsta. Ei bine, am aflat că-i cunoscut de 5000 de ani, c-ar fi bunicu’ grâului comun, că e greu de făcut o diferenţiere de grâul comun da’ c-ar conţine o groază de chestii printre care grăsimi, thyocianat (?), vitamine gârlă, minerale, L-Triptophan de te-nveseleşte, cică acizi graşi nesaturaţi, unu’ fiind cel linoleic (!!) şi cică nu trage din sol metale grele.
    Nu ştie nimeni de unde poate fi cumpărat, iar locul de plantare ar fi cică pe undeva prin Europa.
    Da’ nu l-aţi văzut pe Mencinicopski făcând apologia cartofilor prăjiţi în tigaia Dry Cooker.
    Acu’ să nu fim răi, după ce-a renunţat la articolaşele din Jurnalul Naţional, se pare c-a ieşit şi-un pic la pensie şi ştim cum e, cât semna ca Prof. Dr. nu-i erau permise multe, printre care nici reclama…, da’ acu’… s-a dedulcit şi el!

Lasă un răspuns

