Homo…ceva. Adică noi, ăştia care ne suntem

Azi am aflat ce învaţă copiii din zilele noastre la Istorie, în clasa a cincea. Mă rog, nu-s foarte sigură că e vorba de Istorie!… Despre Homo Erectus şi Homo Labialis.
Mama elevului e cofleşită (termenul corect era covârşită) de atâta informaţie inutilă şi periculoasă.
– Măi, frate, îi zic,  lui Erectus îi zice Erectus fiindcă umblă, în sfârşit,  pe labele de dinapoi! Erectus – drept. N-are treabă cu erecţia, în sens modern. În schimb de Labialis n-am auzit. Pe vremea mea, ramura asta nu fusese descoperită.
– În fine, poate că n-am înţeles eu bine, o fi Labilis…
– Labilis?!  Nici de ăsta n-am auzit. Pare strămoşul nebunilor din ziua de azi.
HABILIS, zice InterNeti, absolut răsturnată în scaun, la final de tură, căutând o brichetă care funcţionează. HOMO HABILIS. Am dat admitere din el. Înseamnă îndemânatic.

Nu degeaba îi zic eu lui Neti, InterNeti!…
Am verificat pe Wiki, şi are dreptate.

Mama, copleşită de bombardamentul informaţional şcolar şi de bâiguielile noastre, revine asupra unei convingeri personale care ne-a adus în halul ăsta de discuţie: azi, trebuie să le pui meditatori copiilor, din clasa a cincea!

…Şi nu era, nu era – cum pe bună-dreptate v-aţi fi imaginat – Mariana, doamna cu mopul.

 

Acest articol a fost publicat în d'ale Prăvăliei, gară nouă, o ţară frumoasă, păcat că e populată, strict autentic și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Homo…ceva. Adică noi, ăştia care ne suntem

  1. ALM zice:

    Poate o fi vorba de negrii, că sunt mai buzaţi 🙄

  2. Poate fi, ALM, dar aici e vorba doar de superficialitate crasă. Sau sfertodocţie. A mamei. Intelectuală, de altfel…

Lasă un răspuns

