Bun venit în gară nouă!

Uf!… M-am mutat. Mi-am luat gara la spinare şi-am venit aici, să fiu mai aproape de NONO. Aşa-i la bătrâneţe: te aciuezi pe lângă ăştia mai tineri, să aibă cine să-ţi dea un pahar de apă la o adică, în caz că ţi-e sete.

Faza cu mi-am luat gara la spinare e o figură de stil. De fapt, Theo mi-a făcut bagajele şi tot ea mi le-a cărat pe wordpress. Fapt pentru care îi mulţumesc din suflet şi o asigur de toată prietenia mea. Eu nu mă pricep decât la dacti’, după cum ştiţi…

Să-mi urez bun venit în gară nouă!

Acest articol a fost publicat în gară nouă și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Bun venit în gară nouă!

  1. Theodora zice:

    Nu a fost deloc grea mutarea in wordpress 🙂
    Bine ai venit in gara noua!

  2. Bine te-am găsit, Theo!
    Mulţumesc, din nou!

  3. Bine c-ai venit, prietene! 🙂

Lasă un răspuns

