Amintiri cu Babiclonţ

Bunică-mea, numita Babiclonţ – s-o ţie Dumnezeu tânără, sănătoasă şi răutăcioasă pe tărâmurile Sale veşnice- îmi povestea uneori cum se distra ea, pe vremea ailaltă: se ducea la revistă, să-l vadă pe Tănase.Nu ştiu ce-i plăcea ei la Constantin Tănase. Pe vremea ailaltă, oamenii se râdeau de alte chestii decât alea de care ne râdem noi acum.
Totuşi!… Cică la un moment dat, după o mustrare prietenească pe care i-au administrat-o comuniştii şi care nu s-a lăsat cu spitalizare oficială, comedianul, complet refăcut, a apărut pe scenă întovărăşit de un ceas de perete. Tănase a stat cel puţin un minut înţepenit sub el şi n-a scos o vorbă. Când lumea din sală a început să-şi dea coate şi să schimbe priviri cu subînţeles – ce face ăsta, îşi bate joc de noi, i s-a făcut rău, să cerem banii înapoi?! – actorul a ridicat degetul arătător spre ornic şi-a zis atât: „El TIC, eu TAC… el TIC, eu TAC…”

Aplauze.

Acest articol a fost publicat în amintiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Amintiri cu Babiclonţ

  1. VĂD!… Îţi ţin pumnii. 🙂

  2. zazania zice:

    Carevasazica ,tu cand taci, faci!
    Sa fie intr-un ceas bun!

    • Să trăieşti, Zâzanie!
      Nu, bre! Io când tac, mă gândesc cum ar fi să fac aia şi ailaltă… De făcut, fac foarte puţine, că mă ştii: îs cam leneşă din fire.
      ps: iar trecui la doi paşi de prăvălia matale. Da’ n-am poposit. Poate data viitoare.

Lasă un răspuns

