Opinie de cititor

Când tocmai începusem să cred şi eu că NONO e o carte pentru cititori între 10 şi 90 de ani, am primit un mesaj care m-a umplut de bucurie:

„Am citit romanul. M-a fascinat creativitatea ta imagistică. Felicitări! Foarte subtilă proiectare a complexelor. O mică bijuterie psihanalitică.” (psiholog Ioan Zottu)



Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Opinie de cititor

  1. Matilda zice:

    Hehehe….lucrare de maestru !
    Pot să-ţi spun că NONO a devenit prietenul familiei mele, toţi l-am savurat !

  2. renata zice:

    Matilduş, sunt momente în care ador familiile numeroase!

Lasă un răspuns

