"…şi fiţi ungurenii mei!"

De la clipul ăsta  n-am mai râs cu lacrimi, cum am râs azi, la discursul lui Ungureanu, către pedelişti.
Nu, nu dau link pe discurs, că a fost iremediabil penibil.
Jenant. Telenovelisto-meltenesc. De neam prost. Şi, nu în ultimul rând, uasecerist până în măduva oaselor.
Ungureanu trece.
Râsul rămâne.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la "…şi fiţi ungurenii mei!"

  1. Florin Matei zice:

    Şi greaţa trece. Cu oranjadă. Hăhăiala rămâne. Deocamdată. Prin parcările super-market-urilor. De-a râsu'-plânsu', zău!

  2. renata zice:

    Ei, nu toate greaţurile treceâ cu oranjadă! Pentru unele e nevoie de metoclopramid, că emetiralul s-a scos. Întreb-o pe nevastă-ta!
    Hăhăiala, Florin, e ca spuma valurilor mării: rămâne, puţin, şi după ce pleacă valul. Dar nu muşcă din uscat. E ca şi cum n-ar fi. Ca şi cum n-ar fi fost.
    Eu n-o să mi-l amintesc niciodată pe B. hăhăind. O să mi-l amintesc serios, cu metafora grasului pe spinarea slabului, muşcând 25%.

  3. Nu, ma, doamna Renato! Ungureanu nu trece, Ungureanu E TRECUT! Sau, daca vrei, Ungureanu e, tot mai mult, o combinatie struto-camilistica de Ioan Oltean cu Udrea, Ingas, DDDTV, Rizdi, Hoara, Toader si Boureanu. E drept, mai da din picioare, din cind in cind, de zici ca-i viu. Politic, evident…

  4. renata zice:

    Domnu' Augustine,
    Să fim lucizi! „pioneru” Ungureanu nu e încă trecut. Trecut eşti când nu mai apari pe sticlă, nici măcar la canapeaua hepilică, povestind cu o mână despre amantă şi cu cealaltă despre soţie sau invers.

  5. renata zice:

    Augustine, la tine pe blog eu am interzis la comentarii. Nu tu, ştiu, gugăl şi blogspot e de vină. Noroc că toanele astea ale lor sunt reversibile…

  6. Am vazut ca le dai anonime. Nu conteaza, esential e sa te semnezi, ca sa nu-ti zic ceva, fo vorba, sa-mi para rau toata viata!

Lasă un răspuns

