Primesc pe mail…

E savuros! 
Păcat că nu s-a promovat, înainte de al doilea mandat!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Primesc pe mail…

  1. ifim zice:

    O duminică minunată, ca o floare, îți doresc!

  2. clujanu zice:

    cosmar, mi-a adus aminte, mi-a stricat seara!

  3. Florin Matei zice:

    Eu stiu ca s-a promovat in campania electorala din 2009, dar peste cinci milioane dintre concetatenii nostri, masochisti fiind, l-au bagatelizat, ingrijorati ca nu cumva sa ia voiculescu sarea si vantu posta.

  4. renata zice:

    Şi mai pe seară, LA MULŢI ANI, IFIM!

  5. renata zice:

    Fii serios Clujane! Nu ne stricăm noi serile din atâta lucru!

  6. renata zice:

    Florine, cum am fi arătat noi acum dacă atunci am fi fost îngrijoraţi să nu ia Vântu sarea şi Voiculescu poşta? 🙂
    Aici am putea face câteva jocuri de cuvinte care sunt admise la CNA după doişpe noaptea…

Lasă un răspuns

