Ia uiteeee!…

Mi-a apărut povestirea în „Luceafărul de dimineaţă” din 8 iunie 2011, „Săptămânal de cultură al Uniunii Scriitorilor din România”.
Am rugat-o pe Mariana, îngrijitoarea farmaciei noastre, să mi-l cumpere de la chioşc. M-a sunat de la locul faptei şi m-a prevenit: „Doamna Renata, da’ e un ziar şi costă numa’ doi lei!”  „Bine, zic, ia-mi de 10 lei, cinci bucăţi!” 
Peste un minut m-a sunat iar: „Mai are doo, decât, că a venit un domn şi a cumpărat doozeci acum o oră. Să-i zic să mai aducă?” 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Ia uiteeee!…

  1. felicitari! era si timpul!! la mai multe si mai mari!

    ACELA l-am citit. te felicit tot public, e mai cu simtire asa. la cum scrii tu imi place sa vad mai ales copacii, nu padurea. padurea e pentru scenaristi. noi, cititorii simpli, mai vrem si copaci. Scrii bine si pe raftul meu te voi pune cu sud-americanii.

  2. Lucia Verona zice:

    Eu nu te voi pune cu sud-americanii (că nu-mi plac din cale-afară şi nu am raft cu ei). Te pun cu colegii, OK? 🙂

  3. renata zice:

    Îţi mulţumesc, Mădă! Să te audă Dumnezeu, să ajung în formatul potrivit, să stau pe raftul tău cu sud-americani!

  4. renata zice:

    Lucia,
    e cel mai frumos lucru pe care l-am auzit despre mine! Îţi mulţumesc!
    La tine acasă, stau şi cu cartea de telefon pe raft, tot mă simt onorată!

  5. Neveu zice:

    Felicitari!

    Pentru cine vrea sa te citeasca unde tre' sa caute?

  6. renata zice:

    Mulţumesc, Neveule!
    Dacă vrei povestea integral, uite-o aici, pe blogul meu 🙂
    http://renata-proza.blogspot.com/

  7. Neveu zice:

    Acum stiu sigur, o citisem.
    Ma-ntreb de ce n-a fost remarcata la acea vreme de iarna decat de unul, Vlad.
    Ciudati mai suntem iar eu nu-s vreo exceptie…

    Imaginea motanului trecand peste glezne (dormeau?) aminteste de Alice in Tara Minunilor 🙂

  8. matilda zice:

    Felicitări maxime !

  9. Florin Matei zice:

    Felicitările mele, la uriaşul tău talent nu e nicio surpriză, dar eu aştept de la tine o carte, apoi alta… şi alta… şi alta…

  10. renata zice:

    Îţi mulţumesc, draga mea Matilda!

  11. renata zice:

    Florine, şi eu aştept acelaşi lucru de la mine!:)

  12. Anonymous zice:

    bravoo, la cat mai multe..publicari
    Cody, iar am probleme cu logarile

  13. renata zice:

    Mulţumesc, Theo!

    Cody,
    nu tu ai probleme cu logările, ci serverul blogspot. Eu însămi sunt privită aici ca un intrus.
    Ştii ce mă nelinişteşte? Că într-o zi trenul meu n-o să mai poată ajunge în gară. Şi nu voi putea rezolvacu o simplă ramură de tei.

  14. Iata o veste minunata. Desi ma tem ca n-am nimerit-o. Fiindca minunat nu (prea) admite grade de comparatie. Iar eu as zice ca astept o veste si mai minunata!
    Oricum, asa, pe muteste, iti tin pumnii!
    Pese: am umblat dupa (sau dupe???) ziar de-am ametit. Rusine, Dinu Patriciu!

  15. renata zice:

    Augustine,
    s-o aşteptăm împreună… Pe vestea mai minunată.

  16. Îmi dai voie să nu mă mir? 😀
    Dar mă bucur extrem! Iese el la suprafaţă, nu? cum ce, bre? Talentul, bre, îi ca untdelemnul. 🙂
    Felicitări extremale! 🙂

  17. renata zice:

    Nelinistitule si maestre care esti,tu ai voie orice! 🙂

Lasă un răspuns

