Ce-i asta?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Ce-i asta?!

  1. Matilda zice:

    Ce-o fi acolo, doar domnii care o palpează ştiu ! Se vede pe faţa Duduii satisfacţia…

  2. renata zice:

    Asta mă gândeam şi eu, Matilda! Dacă era o problemă renală, nu asta e manevra. Dacă e vorba de alte organe… Nu ştiu! Fesa nu e organ, nu?

  3. ElZap zice:

    Degeaba e dăm noi cu presupusa.
    Zadarnic mângâi o palmă cu prea multe bătături.
    Şi-apoi peste nici cinci ani, nici vântul nu mai ridică poalele.

  4. Anonymous zice:

    http://www.trilulilu.ro/hrista19aida/0e0efc26a630dd

    salut ren,
    vezi ce spune ElZap! Stie el ce stie, maaare pisicher 🙂

    anca mica

  5. Florin Matei zice:

    De ,,ţăţisme'' ai auzit, renata? Probabil că da, că, deh, toţi suntem români şi, din această postură, ne uităm – unii sedaţi, alţii sideraţi – în gura preşedintelui. Dacă n-ai auzit, ei, uite, asta-i o mostră!

  6. societate zice:

    Buna ziua.
    Sunt prieten cu TEO si va recomandat pentru link exchange. Va rog sa ma cititi si sper sa ma acceptati.
    Va multumesc.

  7. theodora0303 zice:

    Am vrut sa scriu si eu despre asta.
    Cand am vazut cum s-a imbracat mi-a venit rau.
    Nu are simtul masurii, nu are bun simt, nu are nimic.
    Societate este prieten cu mine, nu cu Teo asa cum a scris el. 🙂
    O zi buna tuturor!

  8. renata zice:

    ElZap,
    eşti prea intransigent! În 5 ani, Pleşcoaica abia dacă face 40.
    Pe urmă „vânturile” care se abat pe la fusta dumneaei au planuri de ascensiune politică. Nu se uită unde bat, ci unde pot ajunge, dacă saltă fusta potrivită…

  9. renata zice:

    anca mică,
    nu e pişicher. E doar lucid.

  10. renata zice:

    „societate”,
    cu plăcere o să te citesc. Eu nici pe theodora n-o am încă în blogroll, deşi o citesc de câte ori scrie, fiindcă mă folosesc de lista de bloguri a Luciei Verona. :))
    Dar mai vorbim!

  11. renata zice:

    theo,
    ţine-ţi firea! Cum să-ţi vină rău pentru atâta lucru? Poate să cazi pe jos de râs! Pupincurismul depăşeşte limitele bunei cuviinţe şi are alt cod moral decât cel pe care-l ştim noi.
    Imaginea respectivă e un hibrid reuşit între libidinoşenie şi pupincurism politic.
    Să mă explic: insul, oficial, o ajută pe ministră la îmbrăcare, o sprijină în succesul vizitei ei în Oaş. Neoficial, i-a pus niţel o mână pe cur, da' poate Băse nu bagă de seamă… Are ce povesti la o bere!

  12. renata zice:

    Florine,
    mi s-a şters replica adresată ţie.
    Revin, când se calmează „eroare 507”

  13. ElZap zice:

    @renata

    O cărare este cu atât mai bătătorită cu cât trec mai mulţi pe ea. Şi apoi, pe o cărare bătută nu prea cresc flori.

    Parametrul timp, are şi el o importanţă în chestia asta, dar este oarecum atenuat.

  14. renata zice:

    Florin, mai încercăm odată…
    După părerea mea, asta nu e o mostră de „ţăţism”.
    E o mostră de comportament „mâlos”.

  15. renata zice:

    ElZap,
    înţeleg unde baţi! Era şi-un refren, cam deochiat: „drum bun, cale bătută!” :)))
    Da… nu era vorba acolo de flori! În niciun caz!

  16. Anonymous zice:

    Da-da…
    si eu cred ca asta nu moare in patul lui, de moarte buna. Om trai si om vedea. Sau poate nu am inteles bine despre ce e vorba?!

    anca mica

  17. u/d zice:

    bai, da' rai mai sunteti! o mai fi avut si dna prim – ministru niste ciocolati d-alea pentru sinistrati ramase prin… buzunare, iar oamenii o ajutau sa le „livreze” :)))
    atmosfera e vesela, ce mai, ca de Paste: „pune mina pe Vasile si-o sa-ti mearga numa' bine” 🙂

    in alta ordine de idei, recunosc, eu ma uit adesea in gura presedintelui. iar azi iaca ce cuvinte „am vazut” acolosha: „Nici Puterea, dar cu atât mai puţin Opoziţia, nu manifestă responsablitate faţă de vremurile prin care trecem.”
    se intelege de la sine ca exista doar un singur OM si BARBAT responsabil in tara aia. de ce nu ma mir oare?

  18. renata zice:

    under,
    tot acoloşa, în gura… lui mai era ceva de văzut: cum ne-a înmulţit, ne-a făcut doojdoo dă milioane şi ne-a decretat VINOVAŢI. Pe toţi. Tot ce mişcă!
    Nu ştiu dacă pe gravide le-a numărat „doi” şi din ce lună. Cred că din a patra, că atunci începe să mişte.

Lasă un răspuns

