Plimbarea de dimineaţă

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Plimbarea de dimineaţă

  1. Florian zice:

    Si eu m-am plimbat de dimineaţă, nu numai tu. Mai întâi prin piaţă, cu lista de cumpărături într-o mână şi cu sacoşa în cealaltă, apoi prin hypermarket, cu căruciorul şi cu altă listă. Aşa că eu am făcut două plimbări, nu numai una ca tine.
    Cred că ţi-am stârnit o invidie soră cu moartea.

  2. renata zice:

    Observ că ai apucături prezidenţiale!
    Nu te invidiez, fiindcă plimbarea asta am făcut-o acum 72 de ore, dar am postat-o abia azi ca să mă autooftic. 🙂
    Azi am fost şi eu în hypermarket. După pisici.
    Nu era niciuna, aşa că m-am mulţumit cu un pui de găină care părea neatins. 🙂

Lasă un răspuns

